افشاگری از رقم قرارداد کریم باقری با تیم ملی


کریم باقری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات مقدماتی جام جهانی بحرین، با درخواست دراگان اسکوچیچ و تایید شهاب الدین عزیزی هادم به عضویت تیم ملی در آمد. او سال گذشته در طول اردوها تمرینات پرسپولیس را ترک کرد و به تیم ملی ایران پیوست و نقشی بین سرپرست و مربی تیم ملی داشت که باید نظم را در اردوها حفظ می کرد. از شخصیت کاریزماتیک او

اما در پی انتشار ارقام دریافتی رفقای رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال و تیم ملی در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی هادم، کریم بهاگری متهم به دریافت دستمزد 100 میلیون تنی در هر مسابقه شد که برای برخی غیرقابل قبول بود.

بر اساس برخی از اسناد مالی ریاست عزیزی هادم که در اختیار ایسنا است، قراردادهای عظیم و خیره کننده ای با کادر اجرایی و فنی تیم ملی منعقد شده است که نشان می دهد نه تنها حقوق های باورنکردنی، بلکه جوایز نیز پرداخت شده است. در این مدت به این افراد دستمزد اضافه پرداخت می شود.

کریم باقری با قرارداد یکصد میلیون تومانی برای هر بازی، برای 9 بازی 900 میلیون تومان دریافت کرد و علاوه بر آن مبلغ 915 میلیون تومان به اضافه 52 میلیون و 700 هزار تومان پول در جیب خود از این فدراسیون به مجموع و مزایای بیل مکانیکی کریم برای یک سال همکاری با فدراسیون فوتبال بالغ بر یک میلیارد و 867 میلیون و 700 هزار تن است.

بیشتر بخوانید:

همچنین محمد حنبان، آنالیزور تیم ملی که به عنوان مجری با این تیم کار می کرد، برای هر بازی 70 میلیون تن دریافت کرد که در مجموع به 840 میلیون تن رسید. هانبان حدود 875 میلیون تن دریافت کرد که 9 میلیون و 200 هزار تن جایزه و 26 میلیون و 300 هزار یورو پول جیبی یورو دریافت کرد.

READ  قدم‌های پسر در مسیر پدر/عکس

البته ایراداتی به مبلغ دریافتی کریم باقری و مهرداد حنبان، کمک مربی و آنالیزور تیم ملی برای حضور همزمان پرسپولیس و دریافت حقوق و مزایای این تیم وجود دارد، زیرا بر اساس این جوایز پذیرفته شده است. توسط این دو نفر غیر معمول است. و این نسبت به دوره های قبل غیرعادی و بی سابقه است.

علاوه بر این افراد، محمودرضا رضایی مدیر سابق رسانه ای تیم ملی علاوه بر حقوق ماهیانه 35 میلیون تن و پاداش 189 میلیون و 200 هزار تنی و 52 میلیون و 700 هزار تن کمک هزینه در مجموع 609 میلیون و 200 هزار تومان از این فدراسیون دریافت شد.

علی عسگر گوربنعلی پور مربی بدنساز تیم ملی ایران که در اواسط مرحله انتخابی به عضویت تیم ملی درآمد، در مجموع 6 ماه حقوق و مزایای ماهانه 80 میلیون تن و 609 میلیون تن پاداش دریافت می کند. ، 1 میلیارد و 115 میلیون تومان.

حسابرسی صورت های مالی و قراردادهای موجود پرداخت پاداش ها و کتاب های گزارش نشده در FF را نشان می دهد. بر اساس سقف حقوق و مزایای موسسات عمومی غیردولتی در سال 1400 بالغ بر 33 میلیون و 700 هزار تن برای مدیریت ارشد و دریافت کمک های دولتی که 80 درصد از درآمدهای فدراسیون را شامل می شود، حقوق و مزایای دریافتی کارکنان فدراسیون فوتبال هیچ توجیه قانونی نداشت و غیرقانونی بود.

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا