افزایش همکاری دانشگاه گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرآنلاین از انزلی، دکتر فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه با مهندس علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و به تبادل نظر پرداختند. توسعه همکاری های دوجانبه

مهندس اکبری مقدم در این نشست با اشاره به سابقه دانشگاه گیلان در پرورش چهره های علمی در ابعاد مختلف گفت: رشد شاخص های علمی در دانشگاه گیلان به ویژه در دو دهه اخیر صنعت و صنعت دریایی محسوس است. .

وی همچنین ضرورت تقویت همکاری بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی و اقتصادی را برای توسعه کشور مورد بحث و بررسی قرار داد و تاکید کرد: با اتصال دانشگاه ها به صنعت، قطعاً شاهد بهبود عملکرد آموزشی و کیفیت محصول و روند دانش صنعتی خواهیم بود.

در این دیدار دکتر نجفی رئیس دانشگاه گیلان با قدردانی از اقدام سازمان منطقه آزاد انزلی از افزایش همکاری های دوجانبه استقبال کرد و گفت: با توجه به ابعاد مختلف سازمان منطقه آزاد انزلی و اجرای تحقیقات انجام شده پروژه های دانشجویان دانشگاه گیلان با نیاز به این سازمان، آمادگی لازم برای اجرای پروژه های مشترک بین دانشگاه و سازمان برای منطقه آزاد انزلی فراهم شده است.

وی با اشاره به جایگاه استان و توانمندی های دو کشور در عرصه کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گفت: وی افزود: وی از فرصت ها و ظرفیت های خوبی در زمینه پروژه های تحقیقاتی مشترک در حوزه بازار و روابط منطقه ای برخوردار است و چارچوب راهبرد امسال مقام معظم رهبری است.

گفتنی است در این نشست نمایندگان مجلس و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی نیز حضور داشتند.

READ  وزش باد شدید و رگبار باران متناوب در اصفهان/احتمال طغیان رودخانه های فصلی

افزایش همکاری دانشگاه گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا