افزایش دیگر عوارض در بندرعباس لغو شد


به گزارش خبرآنلاین، پس از اعتراض رانندگان تاکسی به نرخ مصوب شورای شهرداری بندرعباس و درخواست افزایش تعرفه ها به 70 درصد، شورا با افزایش مجدد تعرفه ها مخالفت کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه عوارض حداکثر 35 درصد و اتوبوس های شهری حداکثر 20 درصد (مصوب اسفندماه شورا) افزایش یافته است، افزود: : افزایش تعرفه بالاتر از درصدهای فوق بود که با توجه به شرایط جامعه و عدم تحمل تورم اضافی حداکثر تا 35 درصد مصوب شد و با حمایت شهرداری و شورای اسلامی برای جبران خسارت بسته های حمایتی و معیشتی رانندگان تاکسی تعیین شد. در طول سال به این طبقه کارگر تعلق داشته باشند.

«عمار زاهدی» تصریح کرد: به زودی برچسب تعرفه ها در تاکسی های سطح شهر و ایستگاه های اصلی برای اطلاع رسانی به مسافران نصب می شود. رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت نظارت و تخلف رانندگان نسبت به اضافه هزینه به بازرسان سازمان و سامانه پیامکی 3000761761 گزارش دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از بررسی ها و جلسات متعدد در شورای اسلامی شهر بندرعباس و تصویب نهایی فرماندار بندرعباس کارمزد و بلیت اتوبوس اعلام شده است که نسبت به 1400 عدد 35 درصد و بلیت اتوبوس 20 درصد افزایش یافته است.


منبع

READ  اجرا, ۸۰۰روژه عمرانی برق رسانی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا