اعلام زمان جدید ثبت نام وام ناباروری


حمیدرضا علیان زادگان رئیس بنیاد 15 خرداد در گفت وگو با خبرنگار بهزیستی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به خدمات بنیاد زوج های نابارور اظهار داشت: بنیاد 15 خرداد فعالیت های گسترده ای را در حوزه جمعیت شناسایی کرده است. . برخی از آنها امسال و برخی دیگر در سال آینده ارائه خواهند شد.

وی افزود: بر اساس توانمندی هایی که در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد پانزدهم هورداد داریم، پروژه های مختلفی از جمله ارائه تسهیلات برای شروع درمان ناباروری و حمایت از درمان زوج های نابارور را تعریف کرده ایم.

رئیس بنیاد 15 هورداد به بخشی دیگر از خدمات این ستاد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قانون برای حمایت از درمان زوج های نابارور و اعطای وام مناسب تصمیمات خوبی گرفته است و ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستیم. همچنین نگرانی خانواده ها در مورد ناباروری و کمک به آنها را برای شروع درمان با تمرکز بر مناطق محروم و ارائه تسهیلات به آنها دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: برای تسریع در شروع درمان ناباروری زوج های نابارور پرداخت 10 میلیون تسهیلات را در نظر گرفته ایم اما به مرور زمان می توان با مشارکت خیرین و تعداد شاغلان این رقم را افزایش داد. از ابتدای سال جاری تاکنون 1100 زوج نابارور تسهیلات یا به بانک معرفی شده اند و تا پایان تیرماه این رقم به 10 هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به معیارهای ارزیابی برای شناسایی زوجین در مناطق محروم گفت: تاکنون 1100 خانوار کم درآمد و دهک پایین برای دریافت تسهیلات در بانک معرفی شده اند و به مرور دامنه دهک ها را گسترش خواهیم داد.

READ  آیا مرخصی های اخیر برای دانش آموزان جبران می شود؟

رئیس بنیاد «15 خرداد» به نحوه ثبت زوج های نابارور در طرح این نهاد اشاره کرد و گفت: 58 مرکز درمانی توافقی در بانک اطلاعاتی بنیاد داریم. زوج های نابارور در تمام استان های کشور می توانند هنگام ثبت نام در ستاد استانی مطلع شوند، تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نام مجدد انجام می دهند خیر، پس از تعیین و تایید ثبت نام های فعلی می توانند ثبت نام های جدید انجام دهند.

وی با اعلام مرحله جدید ثبت نام موسسات ناباروری گفت: ثبت نام های فعلی را تا تیرماه ساماندهی می کنیم و ثبت نام های جدید نیز تا پایان تیرماه انجام می شود.

4747


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا