اسکوچیچ با لبنان به دنبال اثبات خود

عمومی: تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 16 امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف لبنان می رود. ملی پوشان پس از باخت دو بر صفر در دیدار قبلی مقابل کره در سئول وارد این دیدار شدند تا شاگردان اسکوچیچ اولین باخت خود را متحمل شوند. با شکست ایران مقابل کره، چشم آلوند با 23 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از ایران به صدر جدول گروه دوخته شد و ایران علاوه بر پیروزی مقابل لبنان برای صعود به صدر، نگاهی به بازی کره مقابل امارات خواهد داشت. میز.

طارمی همچنان مفقود است

مهدی طارمی مهاجم و گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان که در دیدار قبلی مقابل کره جنوبی غایب بود، در لیست تیم ملی در دیدار با لبنان قرار ندارد و مقابل این حریف به میدان نخواهد رفت. طارمی که به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانست به سئول سفر کند، همچنان وضعیت جسمانی خوبی ندارد و به همین دلیل و البته پس از مشورت با پزشکان تیم ملی، مقابل لبنان بازی نخواهد کرد.

برنامه ویژه اسکاچ برای لبنان

از تمرینات تیم ملی در مشهد، خبر می رسد که دراگان اسکوچیچ برنامه ویژه ای برای گلزنی تیم لبنان تدارک دیده است. سرمربی کروات در تمرینات اخیر بیشتر روی گلزنی تیم ملی ایران تمرکز کرده است. دراگان اسکوچیچ می داند که تساوی یا شکست احتمالی مقابل لبنان و حتی یک پیروزی جزئی می تواند او را از جام جهانی 2022 قطر محروم کند. از این رو تمام توان خود را برای تحمیل شکست سنگین به لبنان گذاشت تا همچنان روی نیمکت تیم ایران بنشیند.

اسکوچیچ به دنبال شواهد با لبنان است

شجاع هم رفت

شجاع خلیل زاده در دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی مصدوم شد اما همچنان به همراه تیم ملی به ایران سفر کرد و در اردوی این تیم در مشهد حضور یافت. پس از مشخص شدن عدم امکان بازی خلیل زاده مقابل لبنان، این بازیکن اردوی تیم ملی را ترک کرد تا در تمرین تیم باشگاهی خود الریان قطر شرکت کند.

READ  امثال یکتا جمالی کم نبوده‌اند که نابود شدند!

منتظر سورپرایز ویژه اسکوچیچ نباشید

از تمرینات تیم ملی کشورمان در مشهد حکایت از آن دارد که سیدحسین حسینی با انگیزه بالایی آمادگی بالایی از خود نشان داده است. با این حال دروازه بان اول استقلال شانسی برای بازی مقابل لبنان ندارد چرا که مربیان ملی معتقدند او تجربه ملی ندارد! این در حالی است که علیرضا بیرانوند مدتی است که روی نیمکت تیم بوآویستای باشگاهش می نشیند و امیر عابدزاده نیز در دیدار مقابل کره جنوبی نشان داد که می تواند اشتباهات عجیبی انجام دهد. با این حال، دراگان اسکوچیچ دوست دارد یک دروازه بان لژیونر برای تیمش باشد.

اسکوچیچ به دنبال شواهد با لبنان است

ترکیب احتمالی ایران مقابل لبنان

دراگان اسکوچیچ در دیدار مقابل لبنان تصمیم گرفت تیمش را با نتیجه 3-3-4 به میدان بفرستد که 11 بازیکن منتخب او به شرح زیر است:

امیر عابدزاده، مجید حسینی، کنعانی زادگان، نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش، علی گلی زاده و سردار آزمون

اسکوچیچ به دنبال شواهد با لبنان است

درخشنده: بازی با کره اسکوچیچ را رقم زد

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران درباره شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: ایران در این بازی ضعیف عمل کرد و بی برنامگی دلیل اصلی این باخت بود. درست است که در این دیدار 2 یا 3 بازیکن نداشتیم، اما دلیلی برای ضعیف بودن وجود ندارد.

وی گفت: واقعیت این است که کره جنوبی خیلی بهتر از ما عمل کرد و در اکثر نبردها و کار تیمی موفق بودند و از فرصت هایی که به دست آوردند نهایت استفاده را بردند. به نظر من کره شایسته پیروزی در این دیدار بود. اسکاچ در این دیدار دستبند زده شد اما این مشکل قابل حل بود. ما بازیکنان باکیفیتی در لیگ داریم. مثلاً وقتی می دانستیم یک متولی در بازی حضور ندارد، می توانستیم یک بازیکن با کیفیت را به جای او دعوت کنیم.

READ  حمایت از عادل فردوسی‌پور و ازدواج لژیونر استقلالی

پیشکسوت تیم ملی ایران ادامه داد: عابدزاده روز خوبی را در این دیدار پشت سر گذاشت. اگر بخواهیم دو موردی که او اجازه داد را نادیده بگیریم، بیشتر موقعیت های خطرناک کره را خنثی کرد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. این مسابقه کیفیت تیم ما را مشخص کرد. بدون شک ما باید با افرادی که داریم خیلی بهتر باشیم. چون به زودی وارد پنجره جهانی می شویم و از نظر فنی باید به کیفیت مطلوب برسیم. برای حضور در جام جهانی با برنامه و اعتبار بیشتر مسابقات تدارکاتی را با تیم های بزرگ انجام دهید.

وی در خصوص صلاحیت اسکوچیچ برای نیمکت نشینی تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: کیفیت تیم ملی مشخص شده است که نشان می دهد باید سخت کار کنیم و کادرفنی را تقویت کنیم اما در مورد اسکوچیچ. دیگری: “نظر نمی‌دهم؛ چون تیم در شرایط بحرانی قرار دارد و ما مجبور نیستیم حاشیه‌سازی کنیم. کسانی که با او کار کرده‌اند بهتر می‌توانند درباره اینکه آیا نیمکت‌نشینی او مناسب است یا خیر، نظر بدهند.

درخشان در پایان درباره آخرین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان گفت: ایران بازی سختی مقابل لبنان نخواهد داشت و باید نسبت به بازی قبلی نرمتر و بهتر به نظر برسد تا برای جام جهانی آماده شود. امیدوارم در این مسابقه پیروز شویم و به عنوان یک رهبر صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا