استفاده از ظرفیت عرصه بین المللی برای تامین منابع ارزی مواد اولیه کشاورزی


به گزارش خبرآنلاین، مهدی رضایی روز شنبه 30 اردیبهشت ماه در ارتباط تصویری زنده با حاضران در جلسه هم اندیشی و بازآموزی مقررات ارزی این بانک، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: حمایت برای تامین امنیت غذایی کشور در عرصه بین المللی.

وی با اشاره به اهمیت تامین ارز مورد نیاز برای تامین مواد اولیه در بخش کشاورزی، استفاده از ظرفیت بین المللی بانک را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در این حوزه نیازمند تلاش و برنامه ریزی جدی تری برای حفظ و توسعه بازار ارز هستیم. “

رئیس بانک کشاورزی با تشریح انتظارات از حوزه بین المللی این بانک به جایگاه ویژه این حوزه در سند راهبردی و برنامه های این سیاست اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و تلاش جدی شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه باشیم. رشته.

وی با بیان اینکه طبق برنامه تا چند سال آینده به بانک برتر کشور تبدیل خواهیم شد، افزایش سهم بازار ارز را افزایش داد و تصریح کرد: شناسایی مشتریان فعال ارزی در سراسر کشور، جذب مشتریان جدید و تسهیل و بهبود وضعیت بازار ارز. عملکرد مهم ترین عوامل در اجرای این برنامه ها هستند.

مهدی رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود بر کاهش بدهی های معوق ارزی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: سرعت در پاسخگویی ارزی مشتریان بسیار مهم است و انتظار می رود با همکاری سایر واحدها از جمله بانکداری شرکتی، سرعت و وضعیت ارائه خدمات ارزی مشتریان ارتقاء یافته.

وی با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انسانی در توسعه برنامه های بانک، ارتقای دانش ارزی همکاران را از طریق آموزش ضروری دانست و گفت: نیازهای آموزشی این دسته از همکاران پیگیری و رفع می شود. از طریق آموزش

READ  60 درصد کارخانه جهانچیت به شهرداری کرج واگذار می شود

بر اساس این گزارش، اولین روز بازنگری و بازآموزی مقررات ارزی بانک کشاورزی صبح روز شنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور فریدون بهبهانی عضو هیئت مدیره، حمید قنبری مدیرعامل بانک مرکزی، شهرزاد مشیری معاون امور بین الملل وزیر امور خارجه و همچنین تعدادی از روسای ادارات مرکزی و استفاده کنندگان ارز شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در مرکز آموزشی بابلسر این بانک برگزار شد.

این گزارش می افزاید: نشست هم اندیشی و احراز صلاحیت مقررات ارزی بانک کشاورزی تا روز یکشنبه 10 خردادماه ادامه دارد و محسن کریمی معاون بین الملل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یکی از سخنرانان دومین دوره خواهد بود. روز سمپوزیوم


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا