استاندار یزد: نان باکیفیت باید در اختیار مردم قرار گیرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یزد، مهران فاطمی کارگروه گندم، آرد و نان استان با تقدیر از عملکرد اتحادیه نانوایان و نانوایان فعال استان گفت: تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی یکی از وظایف دولت را نظارت بر حسن اجرای پرونده ها و تقویت نظارت تیم های بازرسی سازمان های کشاورزی سکوت و جهاد، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان استان بر کار می داند. نانوایان از تخلفات و انحرافات احتمالی در اجرای طرح دموکراتیزاسیون و توزیع تاکید منصفانه بر یارانه ها.

استاندار یزد یکی از سازوکارهای اعمال شده از سوی استان را برای کاهش تخلفات در حوزه آرد و نان مانند کارتکس عنوان و خاطرنشان کرد: بر این اساس عرضه آرد نانوایان منوط به در دسترس بودن کارتکس و برای نانوایان فاقد آن کارتکس است. باید آماده و ارائه شود..

فاطمی افزود: در این راستا باید جلسه توجیهی فوق العاده ای با حضور بازرسان برگزار و نحوه شناسایی تخلفات و انحرافات احتمالی در روند توزیع آرد به آنها تشریح شود.

وی با تاکید بر بررسی ویژه گزارش های مردمی دریافتی در این حوزه، گفت: مردم ناظر ما در استان هستند، لذا معرفی گسترده تر سامانه 124 سازمان صمت و سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی برای گزارش تخلفات در این حوزه مردم باید در دستور کار قرار گیرند.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه گندم، آرد و حبوبات پایه اصلی غذایی مردم است، خاطرنشان کرد: آرد باید سالم و نان مرغوب و در شأن مردم باشد. یکی از الزامات تحقق این مهم نوسازی، مجموعه کارخانه های سنتی فعال در زمینه آرد و توسعه و حمایت از کارخانه های مدرن و صنعتی است.

READ  پروژه های خصوصی متوقف شده باید به جهاد کشاورزی ارائه شود


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا