استاندار کرمان: هیچکس تحمل ایجاد ناامنی در جامعه را ندارد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در کرمان با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت برای کشور است، گفت: بازنگری در دوران قبل از دفاع مقدس نیز ضروری است چرا که ایران در این زمان بسیاری از مصالح استکبار و با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن پایگاه خود را از دست داده بود.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب دشمن شروع به توطئه علیه انقلاب کرد و از گروه های مختلف در این مسیر استفاده کرد، خاطرنشان کرد: صدام عامل حمله نظامی به ایران بود.
استاندار کرمان با بیان اینکه در آن زمان کشور هنوز آمادگی پاسخگویی به حمله دشمن را نداشت و تنها بود، گفت: در زمان جنگ دست روی زانو بلند کردیم و ایستادیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن تمام توان و پشتوانه مالی دنیا را دارد و در این شرایط با ما می جنگد، افزود: با پایان جنگ، دشمن متوجه شد که نمی تواند با این ملت مقابله کند و مردم ایران بسیج شدند. همه در لایه های مختلف به دستور امام راحل آمدند.
فداکار با بیان اینکه آنچه امروز داریم حاصل خون شهدای ماست، ادامه داد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز نظام است و هیچکس تحمل ایجاد ناامنی در جامعه را نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه آنچه باعث موفقیت ما در جنگ شد، اطاعت محض از رهبری و کار خالصانه بود، گفت: رمز موفقیت همچنان اطاعت از رهبری و کار خالصانه است.
استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی رهبر جبهه مقاومت گفت: شهدا مطیع ولایت فقیه محض بودند و برای رضای خداوند تلاش کردند.

READ  بزرگترین پارک بانوان قزوین با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا