استاندار چهارمحال و بختیاری: روحانیون پرچمدار بصیرت افزایی و جهاد تبیین در جامعه هستند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 4 هزار شهید میزبان شهر مقدس کوم که در 13 خردادماه برگزار می شود، امروز یاد و خاطره 81 روحانی و طلبه استان را گرامی می دارد. چهارمحال و بختیاری و میزبان 70 روحانی از جامعه عشایری لاله شهرکرد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم تاکید کرد: پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی مسئولیت روحانیت و در راس آن حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بود.

آلوئه ورا وی با یادآوری میزبان استان چهارمحال و بختیاری برای کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری و کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی در شهر مقدس کوم، از دست اندرکاران برگزاری یادواره 81 شهید و دانش آموز استان تجلیل کرد. 70 شهید روحانی از جامعه عشایری شهرکرد.

وی برگزاری یادواره های شهدا را عاملی برای ارتقای معنویت در جامعه دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس در هر گردان، گروهان و گروهی که یک روحانی در آن حضور دارد، رزمندگان این یگان از رشادت و معنویت بیشتری برخوردار بودند. نیروها موثرتر بودند.

حیدری نقش روحانیت در دفاع مقدس را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: در شب های عملیات که زیر آتش شدید و شدید دشمن بودیم، از یگان هایی که روحانیت حضور داشتند، شاهد نتیجه مثبت روحانیت بودیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کثرت روحانیون شهید به دلیل سهم جمعیتی سایر اقشار، خاطرنشان کرد: روحانیت با مسئولیت های مختلف فرماندهی، رزمی و تبلیغی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و بیشترین درصد را به خود اختصاص دادند. شهدای جمعیت، حضور روحانیت در حراست مقدس بسیار مهم است.

READ  مدیر جدید معرفی شد

حیدری با اشاره به فرمایشات و لهجه های رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: روحانیون پرچمدار روشنگری و جهاد تبیین در جامعه هستند.

وی توطئه های دشمنان برای ناامید کردن مردم و تغییر سبک زندگی و القای شبهه و نیز ورود عرفان های کاذب و انحرافی را یادآور شد و افزود: حضور روحانیت در محلات در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن موثر است. مسجد بدون روحانی اثربخشی لازم را ندارد، معنویت جوانان باید توسط این قشر تقویت شود، روحانیت باید در این عرصه نقش آفرینی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روحانیت باید شبهه افکنی را در دستور کار قرار دهد، امروز دشمنان در صدد القای شبهه در جامعه هستند، روحانیت در این عرصه نیز باید پرچمدار باشد.

حیدری با اشاره به ارتقای یارانه ها با اصلاحات اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: دولت با جسارت طرح مردمی شدن و عادلانه بودن یارانه ها را در دستور کار قرار داده است. این طرح به دنبال توزیع عادلانه یارانه ها بین نیازمندان است. بعد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات باقی مانده برای دولت فعلی افزود: دولت در حوزه های مختلف از جمله خرید واکسن، کنترل بیماری های عروق کرونر قلب، کاهش مالیات تولیدکنندگان و… گام های موثری برداشته است. “

وی خواستار توضیح عمومی برای مقابله با فشار عملیات روانی دشمن شد که با تمام توان به خط مقدم مردم و انقلاب اسلامی آمد و کمک به پیشبرد برنامه های اقتصادی دولتمردان را بر اساس دستورات نظام دانست. راهنمای عالی

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا