استاندار لرستان با معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد


به گزارش لرستان خبرآنلاین، فرهاد زاویه در دیدار با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: با توجه به اینکه بخشی از یکی از نیمه تمام است. پروژه های عمرانی استان مربوط به وزارت راه و شهرسازی است این جلسه برای پیگیری تکمیل این پروژه ها در این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود: مهمترین مشکل در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی منطقه مربوط به تامین مالی آنها است که در جلسه با معاون وزیر راه و فواید عمومی به منظور تخصیص اعتبارات لازم پیگیری شد.

زاویار بیان کرد: بررسی نحوه تخصیص اعتبار پروژه راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک برای فعال سازی دپوی این پروژه مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به قدیمی بودن و فرسودگی قطعات پروژه راه آهن لرستان باید اصلاح، تعمیر و همچنین ایجاد خطوط جدید انجام شود.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه های عمرانی در حوزه راه استان، بزرگراه خرم آباد – اراک است که با توجه به تکمیل قطعه اول آن در لرستان، سوال تکمیل قطعه دوم به استان مرکزی و چگونگی ادامه آن مطرح است. با قطعه دوم این بزرگراه پیگیری شد.این پروژه مورد بازنگری قرار گرفت.

زاویه گفت: چهار خطه خرم آباد به پلدختر، حوالی تقاطع درود و راه آهن ازنا – الیگودرز – داران از دیگر پروژه های مهم و راهبردی حوزه راه استان بود. به معاون وزیر راه ارائه شد و در این راستا بررسی های لازم برای اتخاذ تصمیمات مربوطه انجام شد.

READ  قدردانی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان توسط امام جمعه

وی تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی استان لرستان و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی شمال به جنوب و مرکز کشور و همچنین حجم زیاد تردد از محورهای استان، ضرورت تکمیل پروژه های لرستان را دوچندان می کند. منطقه جاده تاکید شد.

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا