از این روش ها برای کنترل وزن خود در تعطیلات استفاده کنید


به گزارش خبرآنلاین، عجیب نیست که در تعطیلات به سراغ غذاهای شیرین یا غذاهای خوش طعم اما ناسالم برویم. اگر می خواهید حتی در تعطیلات هم وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید، باید به ترفندهایی فکر کنید:

1 برنامه ریزی و مصرف غذاهای خانگی در طول سفر

بهتر است همیشه برای تعطیلات خود از قبل برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، بدانید که چگونه می خواهید وزن خود را در طول تعطیلات یا در یک مهمانی یا سفر حفظ کنید. یعنی سعی کنید به جای خوردن غذاهای رستورانی، غذای خانگی تهیه کنید. غذاهای خانگی معمولا سالم تر از غذاهای رستورانی هستند و چربی کمتری دارند. البته برای تهیه این نوع غذا باید از مواد سالم و فرآوری نشده استفاده کنید تا از فواید آن بهره مند شوید.

2. حذف ذهن از غذا

به یاد داشته باشید که تعطیلات چیزی فراتر از غذا است. گذراندن وقت با عزیزان و دوستان، دیدن زیبایی های طبیعت، دیدن مکان های سرگرم کننده و جالب، چیزی است که واقعاً باید در تعطیلات به آن فکر کنید. به عنوان مثال، یاد بگیرید که می توانید از تعطیلات آخر هفته بدون خوردن یک پیتزای بزرگ و پرکالری لذت ببرید.

3. وعده های غذایی کمتری بخورید

این روزها که بیشتر میوه ها، آجیل و غذاهای ناسالم می خورید، یک بار در روز وعده های غذایی خود را کاهش دهید تا کالری بیش از حد مصرف نکنید و تا جایی که می توانید از غذاهای ناسالم پرهیز کنید.

متن کامل این گزارش اینجا خواندن.

233233


منبع

READ  درخواست تایید 3 روز مرخصی استحقاقی ویژه بانوان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا