ارتباط بین مردم و کارکنان با رسانه های قدرتمند امکان پذیر می شود


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی عطانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی و زینبی و تجلیل از برترین خبرنگاران مطالبه گری، استکبارستیزی و فعالان سپاه و بسیج که ظهر امروز در سالن اجتماعات خبرنگاران برگزار شد. با حضور اصحاب رسانه استان در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین شید ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: با رسانه قدرتمند ارتباط مردم و مسئولان امکان پذیر است لذا باید با بصیرت در مکتب حرکت کنیم. عاشورا و راه حسین بن علی (علیه السلام).

وی افزود: زمانی که اباعبدالله الحسین(ع) از حج نیمه تمام خارج شد، برای جنگ بیرون نیامد، اما در جاهایی که توقف می کرد، با کاروانیان و مردم رو در رو صحبت می کرد و شمشیر خود را تیز نمی کرد. بر چهره همگان بود و برای مردم توضیح داد که چرا بیعت با ظلم را نمی پذیرند.

سردار آتانی گفت: روز واقعه کربلا گوشه ای از زندگی اباعبدالله(ع) بود و نباید در این نیمه روز حادثه ماندگار شد. انقلاب مانند عاشورا است و بگذار در توقفگاه زمان نمانیم، عاشورای 88 را پشت سر گذاشتیم و خاکریزها و افق آینده سربازان روستایی را که ریشه رژیم غاصب فلسطین را ریشه کن می کنند، پشت سر گذاشتیم.

فرمانده استان صاحب الامر(عج) قزوین ضمن محکومیت اهانت به رهبر بزرگ اسلام شهید حسین حمدانی از میر فتنه، ادامه داد: این پیرمرد هنوز عقده عاشورای 88 را دارد، فتنه 88 هرگز نبردی بین خانواده هاشمی و دیگران، اما نبرد بین طایفه حق و باطل بود، کسانی که در روز عاشورا بیانیه دادند و به خیمه ابا عبدالله (ع) حمله کردند، حرم ها را زیر پا گذاشتند و خسارات زیادی به انقلاب وارد کردند. و امروز در راس وقاحت و طلبکار انقلاب و مردم هستند.

READ  نمایشگاه مهر مندق در قزوین برگزار می شود

وی گفت: اگر زینب کبری(س) در همان ابتدا مسئولیت روشنگری جامعه را بر عهده نمی گرفت، همه چیز تمام می شد، عاشقان عاشورا سرزمین جدیدی برای مبارزه با کفر ایجاد می کردند، امام سرزمین جدیدی را تعریف می کرد. بجنگیم و امام 42 لانه جاسوسی را فتح کند، بیت المقدس، پاوه، کربلای 5 و قطعنامه 598 متفاوت است و با عاشورا می توانیم پیشرفت غیرممکن داشته باشیم و باید به قافله امام عاشورا برسیم.

این مسئول اضافه کرد: ارائه رسانه باید به گونه ای باشد که با پول و اسب و شمشیر مانند عبدالله بن حر جُفی مقایسه نشود پس هر جا خبرنگاران شما را می بینند پر از هیجان باشید و همه در ایستگاه های دنیا هستیم. که برای نسل های آینده است.سپس خواهیم گفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تذکر به موقع می تواند فردی را در خط امام شیعیان قرار دهد، همچنین باید با تذکرات به موقع و القاب، تذکرات و القاب خود در صورت اقتضا به جبهه انقلاب اضافه کنید. می تواند افراد زیادی را به جبهه انقلاب بیاورد.

سردار آتانی ادامه داد: به مناسبت عاشورا بسیاری از مردم با دیدن امام (ع) به وجد آمدند، اما امام معصوم را یاری نکردند، فقط نشان دادند که امام را دوست دارند.

این مسئول با استناد به برخی جسارت های بی اساس در خصوص مقام شهید سرافراز سرلشکر حمدانی، تصریح کرد: سرلشکر حمدانی شجاع بود، ایشان را در جبهه مقاومت دیدم، ایشان یک سرلشکر بی ناموس نیست بلکه سردار سرافرازی است و منتظریم سلسله طولانی شهادت و مشتاقان تا اینجا آمده ایم، به قله عزت ما توهین شده، به قله خیالی آنها زده ایم.

READ  معاون استاندار قزوین: نان سنتی گران نمی شود

فرمانده ارشد نظامی استان همچنین گفت: سردار حمدانی مسئول طراحی و اطلاعات عملیات بیت المقدس بود. وقتی در فتح المبین در کنار آقای سردار شهبازی بود خطاب به سردار حمدانی گفت: افق ما فتح اسرائیل است، به این خاکریز نگاه نکنید، ما از این خاکریزها عبور کرده ایم و این تصویر ماندگار متوسلیان در تاریخ جنگ

وی با اشاره به خدمات شهید حمدانی در سوریه گفت: سردار حمدانی مسئول اطلاعات و اطلاعات آزادسازی حلب در سوریه بود. همسر و فرزندانش را به شام ​​آورده بود و می گفت: امام حسین (ع) همه اهل بیت خود را به جنگ آورد، من هنوز برادران، برادرزاده ها، خواهر، خواهرزاده و بسیاری از بستگانم را نیاورده ام.

این مسئول افزود: شهید سردار حمدانی به همسرش نارنجک داد و گفت اگر داعش وارد شود از خودت دفاع می کنی و شهید می شوی.همسر و فرزندانش تا سال 94 هفت کیلومتر با خط نبرد فاصله داشتند که پوتین نرفت. از پاهایش حرکت کند و هیچ پس‌اندازی برای دنیایش باقی نگذاشت.

فرمانده سپاه صاحب العمار(ع) استان قزوین در پایان خطاب به نویسندگان بیانیه سرکش گفت: به این مرد بزرگ توهین می کنید، آدرس را به شما می دهیم، دانه های درشت شما را در سوریه، عراق و له کردیم. لبنان، در بوکمال و حلب، قدرت مردم و رفقای همدانی را بر دشمن شیطانی آمریکا تحمیل کردیم که با سنگ به سینه اش زدی، در فتنه 88 ماندی و از کنارت گذشتیم.

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا