ادعای عجیب یک دانشمند درباره خرید مخفیگاه آخرالزمانی توسط ابرثروتمندان جهان!

داگلاس راشکفنظریه‌پرداز و انسان‌شناس، در مقاله‌ای که اخیراً در مجله گاردین منتشر کرد، فاش کرد که چگونه میلیاردرهای فناوری برای دستیابی به پناهگاه‌های آخرالزمانی عجله دارند و برای نجات جامعه ما از فروپاشی به استخدام پرسنل نظامی متوسل شده‌اند.

اگرچه این گفته بیشتر شبیه موضوع فیلم های علمی تخیلی است، اما به وضوح دور از واقعیت نیست. به گزارش گاردین، راشکف جلسه ای محرمانه با پنج میلیاردر جهان داشت تا در مورد چگونگی زنده ماندن از تحولات سیاسی یا خشکسالی و بلایای آب و هوایی مشاوره بگیرد. آنها به جای سؤال در مورد انرژی های تجدیدپذیر یا حل مشکلات، سؤالاتی در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن خواربارفروشی ها از حمله اوباش و نگهبانان به آنها پرسیدند.

ادعای عجیب یک دانشمند درباره خرید مخفیگاه آخرالزمانی توسط ابرثروتمندان جهان!

آنها همچنین این سوال را مطرح می‌کنند که آیا می‌توان تحویل مواد غذایی را با قفل‌های کد ویژه ای که فقط در دسترس آنها است، ایمن کرد. طرح انضباطی برای اطمینان از همکاری و وفاداری محیط بانان در این زمینه نیز ظاهراً مطرح شده است. اگرچه این موضوع در نگاه اول چندان عجیب به نظر نمی رسد، اما آن ها در صورت امکان به فکر توسعه ربات هایی با هوش مصنوعی هستند که از این فناوری برای خدمت به عنوان نگهبان و کارگر استفاده کنند.

در نهایت، مدیر عامل میلیاردر یک شرکت کارگزاری توضیح داد که ساختن سیستم پناهگاه زیرزمینی آخرالزمانی خود را تقریباً به پایان رسانده است و از او پرسید که چگونه می تواند پس از فروپاشی جامعه بر نیروهای امنیتی خود مسلط شود. راشکف در ادامه فاش کرد که تفسیر آنها فروپاشی زیست محیطی، ناآرامی اجتماعی، انفجار هسته ای، طوفان خورشیدی، یک ویروس غیرقابل توقف، یا یک هک عظیم است که می تواند همه چیز را نابود کند.

READ  پسر 9 ساله با هواپیما 2700 کیلومتر پرواز کرد اما کسی متوجه نشد / عکس

اما شاید بیشترین نگرانی راشکف این بود که میلیاردرهای مذکور به جای پرداختن به مشکلات جامعه، ظاهراً تنها به دنبال راهی برای جدا کردن خود از بقیه مردم و جان سالم به در بردن خطراتی مانند تغییرات آب و هوایی، مهاجرت دسته جمعی، اپیدمی های جهانی و منابع بودند. کاهش.

به جای حل به موقع مشکلات و سرمایه گذاری در فناوری هایی که می تواند از بیماری های جهانی، کمبود مواد غذایی، کمبود آب و غیره جلوگیری کند، ظاهراً ایده بهتر برای آنها این است که در یک پناهگاه آخرالزمانی پنهان شوند و منتظر فرا رسیدن آخرالزمان باشند. همانطور که راشکف اشاره کرد، در نتیجه ثروت و امتیازی که به همراه دارد، میلیاردرها قصد دارند به سادگی از خطر واقعی و فعلی که آنها را احاطه کرده است فاصله بگیرند.

نگران کننده ترین جنبه این داستان این است که چنین افرادی زمانی با دیدگاه های بیش از حد خوش بینانه خود در مورد مزایای فناوری برای مردم و جامعه بر جهان تأثیر گذاشتند. اما امروزه تقریباً همه چیز از جمله جامعه تغییر کرده است. با این حال، تنها چیزی که تغییر نمی کند و همیشه برنده است، پول و مالی است.

فعالیت چند استارتاپ در زمینه فروش پناهگاه های آخرالزمانی!

در همین حال چندین شرکت فعال در زمینه فروش محصولات آخرالزمانی با راشکف تماس گرفتند و از او خواستند تا در فروش محصولاتشان به آنها کمک کند. راشکف خاطرنشان می کند که به عنوان بخشی از این پرواز انسانی، میلیاردرها در تلاش هستند تا به پناهگاه های براق آخرالزمانی دست پیدا کنند.

READ  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

در این یادداشت، استارت آپی به نام Vivos وجود دارد که آپارتمان های لوکس زیرزمینی را می فروشد که می توانند در سیلوهای موشکی و دیگر ساختمان های نظامی از کار افتاده نصب شوند. این پناهگاه ها دارای امکانات کامل مانند استخر، اتاق بازی، سینما و اتاق غذاخوری می باشد. به گفته راشکف، با این حال، این پناهگاه ها تنها می توانند زمان را به تأخیر بیندازند و در صورت ریزش هیچ تضمینی برای بقا وجود ندارد.

اما چه شد که به اینجا رسیدیم و پناهگاه های آخرالزمانی خریدیم؟ آیا سرمایه گذاری در توسعه نسل خود هوشمندانه تر نیست؟ آیا بهتر نیست اطمینان حاصل کنیم که نسل‌های آینده، فرزندان ما، مکانی برای بازی در فضای باز داشته باشند و به هوای پاک و بدون آلودگی دسترسی داشته باشند؟ آیا بهتر نیست روی فناوری هایی سرمایه گذاری کنیم که بقای گونه ما را تضمین می کند؟ آیا بهتر نیست به بشریت کمک کنیم تا به ستارگان سفر کند و امکان ادامه زندگی انسان را کشف کند؟

چیزی که شاید نگران‌کننده‌تر باشد این است که به نظر می‌رسد میلیاردرهای گفته شده از این واقعیت غافل هستند که تهدیدهای دیگری نیز وجود دارد و پناهگاه‌ها، سیلوهای موشکی یا هر چیز دیگری به آنها کمک نمی‌کند تا همیشه در امنیت کامل زنده بمانند.

4141


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا