اجرای پروژه بازی در نوروز 1402 در اصفهان


احسان بعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: یکی از برنامه هایی که کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد خدمات گردشگری نوروزی شهرداری اصفهان به مناسبت عید نوروز 1402 در گدیر باغ اجرا می کند طرح «بازی» است.

وی افزود: طرح بازی نوروز 1402 به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و برای ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها، کودکان و نوجوانان از 12 تا 21 فروردین اجرا می شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: برنامه نوروزی در غدیر باغ اصفهان از ساعت 14 تا 17 یا 18 به صورت رایگان برای شهروندان و مسافران نوروزی برگزار می شود.

بایدی بیان کرد: این برنامه یکی از برنامه های ستاد نوروزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در نوروز پیش رو است.

معاون ورزش و تفریح ​​سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در این طرح مجموعه ای از بازی های مختلف شامل بازی های سنتی، رومیزی، ابری، ورزشی و موتوری، بازی های فکری و… به گونه ای طراحی شده اند که شهروندان و مسافران نوروزی بتوانند ضمن آشنایی با بازی های مختلف گذشته و حال از این ظرفیت استفاده کرده و باعث ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده های خود شوند.

وی خاطرنشان کرد: این بازی باعث ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در بین شهروندان می شود و این طرح برای تمامی گروه های سنی به صورت رایگان اجرا می شود.

46


منبع

READ  تجلیل از 150 خانواده مشهدی دارای سه معلول
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا