اجرای موفقیت آمیز انتقال آب های سطحی در گلدستی شرقی پس از سال ها / تخریب دیوار پادگان ارتش


به گزارش لرستان خبرآنلاین، سعید فتوحی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرآنلاین، با اشاره به اجرای موفقیت آمیز فاز اول انتقال آب های سطحی در گلدشت، گفت: پروژه را در اولویت شهرداری قرار داده ایم.

وی افزود: پروژه زهکشی و انتقال آب های سطحی در چهارراه گلداش را تقریباً 4 ماه پیش آغاز کردیم و چند روز پیش به پایان رسید. خوشبختانه در بارندگی دیروز شاهد رهاسازی آب سطحی نبودیم و این پروژه در این مرحله با موفقیت انجام شد.»

شهردار خرم آباد با بیان اینکه تکمیل این پروژه تا میدان آرش و سپس تا میدان مریم خان ادامه خواهد داشت گفت: قطعاً نکاتی رعایت می شود. ادامه خواهیم داد.

فتوحی با اشاره به شایستگی این طرح تصریح کرد: تاکنون بیش از دو و نیم میلیارد تن هزینه شده و پیش بینی می شود سه میلیارد تن دیگر نیز ادامه و تکمیل شود.
شهردار خرم آباد انتقال آب های سطحی گلدستی شرقی را یکی از مطالبات مهم شهروندان دانست و گفت: علیرغم مشکلات مالی شهرداری اما در پاسخ به دغدغه های شهروندان سال ها بعد با اعطای وام این پروژه را اجرا کردیم. از شهرداری .

شهردار خرم آباد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین در خصوص وضعیت اخیر پادگان 07 سابق، گفت: خوشبختانه پس از جلسات مکرر با فرمانده لشکر 84 و مدیرکل میراث فرهنگی استان، این موضوع را در اختیار داریم. به توافقات خوبی دست یافت.»

سعید فتوحی ادامه داد: با توجه به وضعیت خاص این پادگان و نیاز به توسعه فضای سبز و مناظر گردشگری و فرهنگی در این مکان، اصرار بر تصرف آن داریم.

READ  نخبگان محرتی استان سمنان ۹ مقام ملی کسب و کار

وی افزود: پس از مذاکرات فراوان، اماکن و ساختمان های این سایت نظامی را تا تعیین تکلیف نهایی و قطعی به عهده گرفتیم، بنابراین نگهداری از پادگان به شهرداری محول شد.

شهردار خرم آباد تخریب دیوار اطراف پادگان را از اولویت های اصلی شهرداری دانست و گفت: پس از هماهنگی با فرمانده لشکر 84 با مسئولان ارشد ارتش، تخریب و ساماندهی دیوار اطراف را انجام خواهیم داد. خواهد داد.

فتوحی ابراز امیدواری کرد که پس از تغییر قطعی این مکان نظامی را به یکی از مکان های مدرن تفریحی و گردشگری فرهنگی تبدیل کنیم.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا