آیا مدارس در هفته اول مهر باز هستند؟


شنبه دوم مهر آغاز سال تحصیلی جدید برای 16 میلیون دانش آموز کشورمان است. به گفته مسئولان MES، امسال این آموزش ها به صورت حضوری برگزار می شود.

با توجه به تعطیلات هفته اول مهر برخی خانواده ها در تعطیلی یا باز بودن مدارس تردید دارند.

همچنین پیش از این محسن منصوری، استاندار تهران گفته بود که ساعت کاری مدارس و ادارات از اول مهر تغییر می کند، ساعت نوبت صبح مدارس متوسطه دوم و ابتدایی تهران 7:30 و 8 تعیین شده است. 30 , این مصوبات برای مهر ماه اجرا و بازخورد وی مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود.

آغاز زمان بهره برداری از مدارس ابتدایی شهر تهران یکی از سوالات و ابهامات خانواده های دیگر است چرا که آموزش و پرورش شهر تهران هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه ارائه نکرده است و خانواده های دارای دانش آموز ابتدایی نمی دانند که آیا زمان مدرسه برای فعالیت 7:30 صبح یا 8:30 صبح است.

محمدمهدی کاظمی; رئیس ستاد طرح مهر وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با تسنیم درباره فعالیت مدارس در هفته اول مهر اظهار داشت: تمامی مدارس از شنبه دوم مهرماه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می کنند و آموزش و پرورش نیز فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می کند. در هفته اول مهر تاسیس می شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلات هفته اول مهر و روزهای پایانی صفر ممکن است برخی خانواده ها به سفر رفته باشند. به همین دلیل، مدیران مدارس مختارند در صورتی که دانش آموزی به سفر علمی رفته است، کمک کنند و او را غایب حساب نکنند.

READ  روسای این 5 دانشگاه تغییر کردند. از تهران تا کردستان

کاظمی درباره برخی مدارس که دانش آموزان را یک روز در میان گروه بندی می کنند، گفت: این “غیرقانونی” است و امسال آموزش به پایان رسیده است.

سرپرست تیم پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش درباره شروع ساعت فعالیت مدارس ابتدایی شهر تهران از ساعت 8:30 صبح گفت: این موضوع باید توسط آموزش و پرورش شهر تهران شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.

4747


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا