آیا این کراس اوور شیک چینی مشتری جدیدی در بازار ایران است؟ / عکس

Boyue یک برند فعال در مجموعه جیلی است که از سال 2016 روی خط تولید قرار دارد و محصولات آن شامل کراس اوورهای جمع و جور است. Boyeo یا Boyoe در واقع نمایشی از پیشرفت جیلی در طراحی کلاس SUV است.

به گزارش عصر ایران، جیلی برای مدل صادراتی این محصول در بازارهای خارجی از نام «ازکارا» و اطلس استفاده می کند، سابقه حضور مدل های آن در بازار کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به سال 2021 برمی گردد.

یکی از جدیدترین محصولات این برند Boyo L (L) است که در بازار چین بین 18 تا 22 هزار دلار قیمت دارد. بویو ال به دلیل طراحی و کیفیت محصولی ارزشمند به حساب می آید.

طراحی قسمت دماغه به سبک خودروهای محبوب بازارهای جهانی مانند کادیلاک ساخته شده است و الگوی L در چراغ های اصلی جلو و عقب به چشم می خورد. شیب سقف نیز به سبک خودروهای کوپه انتخاب شده تا ترکیبی دلنشین ایجاد کند.

Geely Buoy L از نظر ابعاد برابر با طول 4670 میلی متر، عرض 1900 میلی متر و ارتفاع 1705 میلی متر توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2777 میلی متر است.

وزن خالص بر اساس 1571 و 1611 کیلوگرم محاسبه شده است.

حالت طراحی و فناوری این مدل بیشتر برای یک SUV الکتریکی مناسب است، اما Buoy L دارای موتور بنزینی است که در دو نسخه موجود است.

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

(تصاویر) Jilly Boyo L;  یک جیپ چینی نو و با ارزش

جیلی بویه ال

نسخه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو با 181 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور، میانگین مصرف این موتور حدود 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی است. حداکثر سرعت گزارش شده 195 کیلومتر در ساعت است.

READ  سوءقصد به معاون وزیر «سمت»/ وضعیت «برادران» چگونه است؟

نسخه دیگر از موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 218 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتن متر استفاده می کند. میانگین مصرف این موتور در حدود 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی برآورد شده است. حداکثر سرعت نیز 215 کیلومتر در ساعت است.

ظرفیت مخزن در تمامی نسخه ها 54 لیتر است.

در قسمت گیربکس تمامی نسخه ها از مدل 7 سرعته DCT به همراه محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز روی تمام چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلیاژی در سایزهای 19 اینچی موجود هستند.

کابین جیلی بوی L یکی از مهم ترین دلایلی است که این خودرو ارزش قیمتی که دارد را دارد. کیفیت خوب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که دو طبقه است از جمله شاخص های کابین است.

از جمله امکانات کابین می توان به نمایشگر دیجیتالی سیستم سرگرمی و اطلاعات مسافت پیموده شده، سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمه ای، درب عقب برقی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از دستورات صوتی، USB A و Type-C، بلوتوث، تنظیم برقی صندلی اشاره کرد. با حافظه .، دو ردیف زیر دستی، 2 ردیف شیشه برقی، سقف برقی پانوراما، آینه های برقی با گرمکن / عقب اتوماتیک / تاشو خودکار / حافظه، سنسور باران، برف پاک کن عقب و غیره.

بوی L از نظر ایمنی خودروی توانمندی است زیرا دارای کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ABS، EBD، کمک به حرکت در سربالایی، نمایشگر نقطه کور است.راننده مجهز به پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، ترمز دستی اتوماتیک، چراغ های جلو اتوماتیک، چراغ های تیراندازی اتوماتیک، ایزوفیکس، کیسه هوای کامل به جز سمت ردیف عقب و غیره.

READ  تولیدکنندگان مواد شوینده و لوازم خانگی مجاز به افزایش قیمت نیستند/متخلفین برای بازگرداندن قیمت ها

227227


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا