آواربرداری تا زمانی که احتمال زنده ماندن حتی یک نفر وجود داشته باشد انجام می شود / تعداد قربانیان این حادثه به 19 نفر رسید.


خوزستان خبر آنلاین : احمد واحدی در جلسه ستاد فرماندهی عملیات بحران در آبادان گفت: برای موفقیت در مدیریت بحران نیازمند استفاده از تجربیات حوادث گذشته هستیم.

وی افزود: در چهارمین روز از عملیات تخریب ساختمان تجاری متروپل، تیم های امدادی و سایر تیم های امدادی همچنان در صحنه حضور دارند و همواره در تلاش برای نجات جان قربانیان احتمالی هستند.

وزیر کشور گفت: عملیات آواربرداری با حساسیت بالایی ادامه دارد و تا زمانی که امکان زنده ماندن حتی یک نفر در این کلانشهر وجود داشته باشد، انجام می شود.

قربانیان حادثه در مترو آبادان به 19 نفر رسید

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با تلاش نیروهای امدادی جسد نوزدهمین قربانی فاجعه کلانشهر از زیر آوار بیرون کشیده شد.

احسان آباپور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون 19 نفر از شهروندان آبادانی در این حادثه دردناک جان خود را از دست داده اند و جستجو برای یافتن افراد احتمالی دیگر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین با تلاش نیروهای امدادی در این حادثه 37 شهروند مجروح شدند که به بیمارستان اعزام شدند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: 34 نفر از مجروحان پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر برای ادامه درمان در بیمارستان شهید بهشتی آبادان بستری شدند.

عباسپور گفت: عملیات آواربرداری تا زمان آواربرداری آخرین قربانی ادامه دارد و نیروهای امدادی همچنان مشغول آواربرداری هستند.

برج دوقلوی کلانشهر آبادان ظهر دوشنبه فروریخت.


منبع

READ  ارتقای رتبه کشوری مخابرات لرستان در ارزیابی شرکت مخابرات ایران
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا