آمریکا و انگلیس در واقع مسئول فیلمبرداری الجزیره هستند

تام نایدس، سفیر ایالات متحده در سرزمین های اشغالی و اشغالی فلسطین، موضع ساده ای اتخاذ کرده است و به طور مصنوعی تحقیر می کند که وقتی اسرائیل مرتکب جنایت می شود، دولت ایالات متحده مانند کودکی درمانده است که از نفوذ این رژیم می ترسد. «ما خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم» به دنبال تبدیل این اعمال شیطانی و جنایتکارانه به اقدامات مشروع برای پایمال شدن خون مستضعفان و حقیقت جویان در هزارتوهای بوروکراتیک این رژیم منحوس و صرفه جویی میلیاردها دلاری است. خدمات نظامی، اطلاعاتی و رسانه ای کاخ سفید و کنگره آمریکا از یک سو و حمایت همه جانبه وست مینستر لندن از سوی دیگر تنها برای «حمله آهانا به حقیقت در خاورمیانه» است.

شیطانی که بر تل آویو حکومت می کند با آرامشی دست به قتل و قتل عام می زند و لحظه ای در کشتن هر انسانی اعم از مسلمان و مسیحی دریغ نمی کند، زیرا مطمئن است که اختاپوس و تار عنکبوت او در دنیا، فساد و ترور سازمان یافته اش است. . از هر جهت کم می کند و مخالفان را ساکت می کند.

همه کشورهایی که در حال عادی سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل هستند، اکنون با این سوال روبرو هستند که چه تغییری در رفتار این رژیم که وجدان خود را برای سازش با این پادگان نظامی و هسته ای راضی کرده است، دیده اند و آیا می توانند این جنایات را توجیه کنند؟

اکنون که ایالات متحده عمداً با فاصله گرفتن موقت از دولت های خاورمیانه تلاش می کند کشورهای خاورمیانه را به شبکه صهیونیستی وسوسه کند، آیا روشنفکران این کشورها به دولت های خود اجازه خواهند داد تا ناموس خود را با شیطان معامله کنند؟

READ  وزیر رژیم صهیونیستی: اقداماتی برای عادی سازی روابط با عربستان در حال انجام است

بدون شک محکومیت شدید سناتورها و اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین فشار واقعی بر رژیم اشغالگر قدس برای پاسخگویی به اقدامات تروریستی خود وجود خواهد داشت و این امر اخلاقی و قانونی آنها را افشا خواهد کرد. بی اعتبار کردن در عین حال، اصطلاحات نادرستی مانند حقوق بشر یا امنیت بین المللی برای «صهیونیست های مسیحی» رایج و شرم آور است.

دولت بایدن و کنگره آمریکا که به میلیون‌ها ایرانی آسیب رساند و آن را با «تئوری فشار هوشمندانه» توسعه دادند، زیرا تروریسم اقتصادی ترامپ همچنان «فشار حداکثری» خوانده می‌شود، از شلیک هر گلوله به ذهن خبرنگاران در ترور حمایت می‌کنند. خانم ابوعقلی اسرائیل نشان داده است که ملت های خاورمیانه به سپری مستحکم در مقابل متجاوزین به متجاوزین به نام جمهوری اسلامی ایران نیاز دارند که امروزه به شدت با اطلاعات، امنیتی، نظامی، اقتصادی و رسانه ای مخالفت می کند. صهیونیسم مسیحی» در منطقه، اروپا و جهان در حال اوج گیری است که در «استندآپ کمدی های جعلی درباره حقوق بشر سوئد و بلژیک» ​​که نیروهای نیابتی صهیونیست ها هستند، نمود پیدا می کند.

هنوز هم جمهوری اسلامی ایران با وجود میلیاردها دلار سرمایه گذاری توسط آمریکا و متحدانش در منطقه برای تامین مالی نیروهای تروریستی و حمایت اطلاعاتی و نظامی آنها در قالب استراتژی صهیونیستی به نام “مرگ با هزار خنجر” محکم می ایستد او با قدرت الهی و تصدیقات علوی، منطقه را از هضم شکم طمع صهیونیسم جهانی و استفاده از آن در جنگ ترکیبی باز داشت.

رژیم متجاوز صهیونیستی با مدال سیاه آپارتاید توسط سازمان عفو ​​بین الملل و با حمایت انگلیس و آمریکا، بیش از پیش واقعیت ژئوپلیتیکی تسلیح و تجهیز خود به سلاح هسته ای را روشن می کند. سایه سکوت مرگبار رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، بر منطقه حاکم است و تنها مانع نفوذ رژیم و پیوستن مستقیم یا غیرمستقیم به امپراتوری شیطان، جمهوری اسلامی ایران است.

READ  مادورو چگونه با تحریم ها و بحران اقتصادی کنار آمد؟

در حالی که سناتورهای آمریکایی هر روز امضا جمع‌آوری می‌کنند و اظهارات نفرت‌آمیز درباره حقوق قانونی ایران می‌کنند، در مقابل شستشوی مغزی خبرنگاران زن از سربازان اسرائیلی سکوت می‌کنند و با فریبکاری از ایران می‌خواهند که از طرح صلح فراتر برود. برنامه هسته ای این کشور نباید از مظلومان منطقه در برابر ظلم اسرائیل حمایت کند و ضمن خلع سلاح، منابع منطقه را به کفار نظامی و صهیونیست های مسیحی بسپارد که به خواب آزاردهنده تعبیر نخواهد شد.

بیگانگی و ترس برخی از شرکت کنندگان در منطقه، علاوه بر آموزه های انحرافی صهیونیست ها، آنها را در جهان اسلام دچار تفرقه می کند و این یک وظیفه تاریخی است که برخی از شرکت کنندگان در منطقه به جای واگرایی و بازی بر اساس «مسیحی» صهیونیسم» و پناه جویی. در آغوش پرمخاطره آنها از قدرت معتبر و امن جمهوری اسلامی ایران نهایت بهره را ببرید و با اقدامات ناامنی و بی ثبات کننده اسرائیل و پدرخوانده هایش مقابله کنید تا منطقه به آرامش و خوشبختی برسد و دولت پذیرای ملت های منطقه باشد. . مناطق نیز باید حداکثر مشروعیت و ثبات را تجربه کنند.

امیدواریم کشورهای اطراف ایران از ترور این روزنامه نگار که شهروند آمریکا و شهروند مسیحی بود درس بگیرند و بدانند که هیچ انسانی جز رژیم آپارتاید و حامیان آن در لندن و واشنگتن قابل احترام نیست. وجود ندارد.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا