آمادگی چهارمحال و بختیاری برای پذیرایی از شهدای بسیج


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری وی در ابتدای مراسم تجلیل از اعضای اجرایی کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرکرد برگزار شد، افزود: اگر بخواهیم تکریم کنیم باید بیش از 10 هزار نفر از استان های چهارمحال و بختیاری از دورترین نقاط داشته باشند و باید از روستائیان، شهرداران، فرمانداران و سایر اقشار مردمی که در برگزاری کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری همکاری کردند، تجلیل شود.

وی بیان کرد: توفیقی که برای پذیرایی از خانواده های شهدا از جامعه عشایری کشور نصیب ما شد که کار بسیار ارزشمندی بود خدا را شاکریم.

سردار اکبری با اشاره به اینکه جرقه این کنگره به وصیت شهید فتح مومنی از روستای دورافتاده لندی استان چهارمحال و بختیاری زده شد، ضمن تقدیر از رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول بسیج جامعه عشایری استان وی افزود: این کنگره بر اساس همدلی و حمایت های روزافزون و ارزنده نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری و کارآمدی همه دستگاه ها، تعیین وظایف و ماموریت های کمیته ها و حضور مهمانانی از 26 ولسوالی کشور انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: درخواست های گسترده ای در استان برای برگزاری این همایش انجام شد و بحمدالله میزبانی استان از انتخابات و اغتشاشات صورت گرفته بدون هیچ گونه حادثه ای رضایت میهمانان را جلب کرد.

سردار اکبری گفت: این کنگره ملی با برنامه های متنوع و کم نظیر با تکیه بر ظرفیت استان چهارمحال و بختیاری به مدت سه روز برگزار شد و توانمندی های بی نظیر مردم این استان و سایر اقشار بسیج استان نیز آمادگی خود را برای میزبانی خوب اعلام کردند. شهدا را انجام دهید.

READ  دسترسی آسانتر به کودکان بازمانده و گمشده فراهم شده است

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا