آقای علی مرادی! کمر وزنه‌برداری را شکستید


اواخر سال گذشته بر اساس اعلام وزارت ورزش، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری استعفا داد و مجبور به ترک سمت شد. از سوی دیگر، طبق اعلام دادگاه، دو سال پیش انتخابات فدراسیون وزنه برداری باطل شد و ریاست مرادی فاقد قانون بود. اما هر چه که منتقدان نوشتند و فریاد زدند، وزیر ورزش و نایب قهرمان پنبه در گوش او گذاشتند و به حرف هیچکس گوش نکردند. تلفن های منتقدان در دره فریاد می زدند که فقط آنها می توانند پژواک خودشان را بشنوند، اما عملاً هیچ کس به حرف او اهمیت نمی داد.

پس از بحث بر سر بازنشستگی علی مرادی، وی در تلویزیون اعلام کرد که برای حضور دوباره در این رشته به فدراسیون وزنه برداری بازمی گردد. جدای از فجایع مدیریتی در این حوزه در سال های اخیر، حذف پیشکسوتان و قهرمانان این عرصه، انواع دوپینگ ها و عمل نکردن به وعده های انتخاباتی، همه اینها حاصل وسواس مردم در مدیریت خدمات است، حالا این روزها یکتا جمالی ناپدید شد. به عنوان آقای رئیس به پایان رسید.

آقای مرادی؛ شما که نمی توانید تیم دو نفره را مدیریت کنید چگونه می خواهید با اصالت و محبوبیت در وزنه برداری به خانواده این ورزش خدمت کنید؟ آیا آنقدر وزنه برداری را پس نگرفته اید که امروز فقط دو نفر از ایران به رده جوانان اعزام شده اند و هیچ کدام از همان دو نفر به ایران برنمی گردند؟ باور کنید چنین نمایشی کار هرکسی نیست و هنرش را می خواهد!

از سوی دیگر وزیر ورزش و معاونش که در حمایت از علی مرادی همه قوانین را زیر سوال بردند، یک روز سکوت کردند و حالا نمی گویند چرا در زمان ریاست علی مرادی و در خصوص قانون بازنشستگی و لغو انتخابات. قانون را بر او چرخاندند و ریاست فدراسیون را قوی تر کردند تا الان چنین فاجعه ای رخ دهد؟

READ  بنزما مقابل صلاح؛ جنگی برای جام و توپ طلا!

همه اینها به استثنای دغدغه های این روزهای خانواده جمالی است که هیچ خبری از دخترشان ندارند. آقای مرادی یک بار برای همیشه شهامت اعتراف به اشتباه خود را داشته باشید و برای این مرد مثنوی هفتاد از حکومت خود استعفا دهید و وزنه برداری را بیشتر در گل فرو برید. می ترسیم روزی به این مهم برسید و بالاخره این صندلی را رها کنید تا کسی نتواند زباله های وزنه برداری را از بین ببرد و آن را بازسازی کند. بیا و بار دیگر این لطف را به رقبای او ببخش تا دیگر ریشه ورزش پرافتخار ایران را نکوبی. ورزشی که زمانی در دنیا بی نظیر بود و اکنون زیر ویرانه های حکومتی در حال مرگ است.

257 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا