یک راه آسان برای افزایش طول عمر


نتایج یک مطالعه اخیر نشان می دهد که محدود کردن مصرف غذا در یک چرخه 12 ساعته بر افزایش امید به زندگی تأثیر دارد.

کارشناسان می گویند بهتر است افراد تمام وعده های غذایی خود را در یک پنجره 12 ساعته بخورند و کالری دریافتی را تا 40 درصد کاهش دهند.

محققان دریافتند موش هایی که در شب با رژیم غذایی محدود تغذیه می شدند، 35 درصد بیشتر از حد انتظار عمر کردند. چنین رژیم غذایی برای افراد باعث می شود که فقط برای یک دوره 12 ساعت در روز غذا بخورند. آنها تاکید می کنند که محدود کردن کالری دریافتی به تنهایی کمکی به افزایش طول عمر نکرده است و خوردن غذا در ساعات فعال روز باعث افزایش طول عمر موش ها به میزان یک سوم شده است.

محققان ادعا می‌کنند که یافته‌ها نشان می‌دهد که اگر افراد از رژیم غذایی پیروی کنند اما شب‌ها دیروقت غذا بخورند، از «مزایای کامل» این چرخه بهره‌مند نمی‌شوند.

جوزف تاکاهاشی، کارشناس موسسه پزشکی هاوارد هیوز در مریلند، ایالات متحده و نویسنده اصلی این مطالعه، می‌گوید: «محدود کردن کالری دریافتی در کنار تغذیه صحیح مهم است.

این مطالعه در مجله Science منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

مهمترین علائم کبد چرب چیست؟

این حالت غذایی امید به زندگی شما را افزایش می دهد

233231


منبع

READ  آیا تاج باعث دیابت می شود؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا