یرگول مشکل ساز


علی دهقانکیا با اشاره به رفع مشکل «ویرگول» برای افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح اجتماعی، گفت: طی جلساتی که داشتیم و رایزنی هایی داشتند که با معاونت مجری مجلس و همچنین انجام می شد، در نهایت مشکل افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح سازمانی سازمان های اجتماعی بود. جستجو و جستجو برای اطلاعات، یا جستجو برای اطلاعات.

وی ادامه داد: در حال حاضر حاضر مشکل اجتماعی برای افزایش حقوق 38 درصدی بازنشستگان سایر سطوح و طبق قانون، حقوق افزایش حقوق باید حقوق بازنشستگان سایر سطوح اجتماعی نیز افزایش پیدا کند.

کانون بازنشستگان سازمان اجتماعی استان تهران پایین آورد: در بخشنامه بند 4 ثبت 12 قانون دستمزد 1401 به اشتباه سازمان های اجتماعی، نیروهای مسلح عنوان شده بود که در نهایت وجود این «ویرگول» مشکلاتی را ایجاد کرده بود،نی بر اینکه مبادرت به بازنشستگان سایر سطوح کرد. خدمات اجتماعی مانند سایر خدمات باید 10 درصد افزایش حقوق داشته باشد و به این نتیجه برسد که اجتماعی از مجلس استعلام و مجلس نیز پاسخ آن را داد.

دهقان‌کیا افزود: گی‌های ما نتیجه داد و مشکل را حل کرد و مشخص شد اما «بر» علاوه بر این که امکان استفاده از آن وجود ندارد، بسیار مهم است، بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در حال حاضر دیگر خدمات اجتماعی برای عدم پرداخت افزایش ها وجود ندارد و باید هر چه سریعتر جلسه ای برگزار شود و احکام افزایش حقوق بازنشستگان صادر شود.

رئیس کانون بازنشستگان جامعه اجتماعی استان تهران ادامه داد: همانگونه حقوقی که سازمان اجتماعی اجتماعی عنوان کرده بود که در اردیبهشت ماه افزایش اعمال می کند، درخواست ما آن است که طی ماه آینده احکام جدید بازنشستگان صادر، افزایش حقوق و مابهالتفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت نیز خواهد بود. متاسفم.

READ  هشدار هواشناسی برای این استان ها در روزهای آینده

دهقانکیا گفت: بازنشستگان نگرانی در خصوص میزان افزایش حقوق وجود ندارد چرا که با پیگیریهایی که از سوی کانون عالی بازنشستگان انجام شد، این مشکل برطرف شد و به زودی حقوق قانونی این افراد پرداخت خواهد شد.

4747


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا