کرملین: پوتین از حمایت کامل مردم روسیه برخوردار است

به گزارش اسکای نیوز، در بیانیه کرملین همچنین آمده است که حمایت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، “رشد بی سابقه ای” داشته است. با این حال، برخی از منتقدان اعتبار این نظرسنجی ها را زیر سوال برده و می گویند که این نظرسنجی ها با هدف “تبلیغات” در روسیه انجام شده است.

شرکت های خارجی برای خرید گاز روسیه باید «روبل» بپردازند

سخنگوی کرملین گفت انتظار می رود کشورها هزینه گاز روسیه را به روبل بپردازند که در صورت امتناع از انجام این کار، این مبلغ به صورت رایگان ارائه نخواهد شد. اکنون تنها راه ممکن این است که کشورها این منبع را خریداری کنند.

کرملین گفته است که شرکت های خارجی باید درک کنند که “جنگ اقتصادی” علیه روسیه وضعیت را تغییر داده است. یعنی باید گاز روسیه را بخرند و هزینه آن را به روبل بپردازند. به این ترتیب مسکو به دنبال محافظت از خود در برابر تحریم ها است.

مسمومیت آبراموویچ صحت ندارد

کرملین همچنین توضیح داد که گزارش ها مبنی بر مسموم شدن رومن آبراموویچ مالک چلسی صحت ندارد و این خبر را بخشی از “جنگ اطلاعاتی” خواند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که رومن آبراموویچ یکی از اعضای رسمی هیأت روسیه در مذاکرات صلح امروز ترکیه نبود، اما در آن حضور داشت.

نتیجه مذاکرات صلح با اوکراین امروز یا فردا مشخص خواهد شد

پسکوف به خبرنگاران گفت: من سخنگوی ولادیمیر پوتین هستم و می گویم که امروز (سه شنبه) یا چهارشنبه مشخص خواهد شد که آیا مذاکرات صلح امیدوارکننده بوده است یا خیر.

روسیه و آمریکا نیاز به گفتگو دارند

کرملین گفته است که روسیه و ایالات متحده باید دیر یا زود درباره “امنیت” گفتگو کنند، اما روابط آنها به ناچار به دلیل “توهین های شخصی” جو بایدن علیه ولادیمیر پوتین تیره شده است.

READ  جنگ در اوکراین جیب آمریکا را پر کرد

سخنگوی کرملین گفت توهین های شخصی نمی تواند بر روابط بین دو رهبر تأثیر بگذارد. دیر یا زود باید درباره «ثبات و امنیت استراتژیک» صحبت کنیم.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا