کدام ایرانی به «جشنواره حرکت تفلیس» می‌رود؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه هنری دیماک، آلبرت بیگوگانی، مدیر بین المللی گروه هنری دیماک و نماینده جشنواره تئاتر جنبش جورجیا در گرجستان، نام نمایش ایرانی دعوت شده این جشنواره را اعلام کرد. وی با بیان اینکه نمایش «او… افلیا» به کارگردانی ستاره تبریزاد از اصفهان، اثری از گروه تئاتر هیچ برای حضور در جشنواره انتخاب شد، گفت:

این فعال هنری که آثاری از چندین جشنواره بین‌المللی دیگر را نیز نمایندگی و انتخاب می‌کند، گفت: گروه‌هایی که مایل به شرکت در جشنواره‌های آینده هستند می‌توانند به وب‌سایت‌ها و آدرس‌های ارائه‌شده توسط دیماک یا خود آلبرت بیگویانی مراجعه کنند.

– جشنواره سام میت ارمنستان که از 3 تا 11 جولای برگزار می شود.

– جشنواره هیفست ارمنستان که از 11 تا 18 اکتبر برگزار می شود.

– جشنواره یونیما ارمنستان از 18 تا 25 اکتبر برگزار می شود.

بیگویانی که یکی از اعضای جشنواره هایفست نیز هست، گفت: امسال بیستمین سالگرد جشنواره هایفست را پیش رو داریم و تلاش می کنیم این رویداد را هرچه باشکوه برگزار کنیم. بر این اساس علاوه بر گروه های تئاتری شرکت کننده، مهمانان ویژه ای از نقاط مختلف دنیا خواهیم داشت که ضمن شرکت در نشست ها و سمینارها، کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار خواهند کرد. وی که دبیر بخش ایرانی جشنواره فوق است، اعلام کرد که مانند سال های گذشته، امسال نیز بخش ایرانی فعال خواهد بود و در این بخش نگاه ویژه ای به نمایش های خیابانی خواهیم داشت.

هنرمندان و گروه های نمایشی می توانند آثار خود را به آدرس albert.bigjohny@gmail.com ارسال و یا برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنند.

READ  کدام فیلم‌های امسال، بخت‌ جایزه اسکار را دارند؟

259259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا