کاروان عریض و طویل تیم ملی فوتبال در راه کانادا


اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، بامداد 15 خردادماه برابر تیم ملی کانادا در بی سی پلیس ونکوور برگزار می شود.

برگزاری این مسابقه به خودی خود برای تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی قطر آماده می کند مفید است چرا که از نظر فنی اکثر کارشناسان چنین دیداری را مفید می دانند اما به دلیل مشکلات فنی و بحث در مورد درخشش در فیفا. جام جهانی و شعارها زیبایی اطراف آن فقط پوششی است تا آقایان نشسته در فدراسیون و اصحاب رسانه خود را لیس بزنند و عمدتاً برای این منظور در این جایگاه قرار دارند، بدون شک مسئولان نظارتی باید به این سفر توجه کنند. این سفری از جانب تیم ملی و در واقع به جریاناتی خواهد بود که در فوتبال رخنه کرده است. جریان هایی که این روزها می خواهند به جام جهانی بروند; روزهایی که حالا می توانند جیب خود را پر کنند و سفرهای تفریحی به شرق و غرب را تجربه کنند.
شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان که بارها شاهد تاثیر ورزش در این حوزه و سوء استفاده باندها و جریانات مختلف بوده است، وظیفه نظارت دقیق بر سفر و تعداد افراد اعزامی به کانادا را دارد. آنهایی که بسیاری از منتقدان در پناهندگی اخیر یک ورزشکار به آنها اشاره می کنند باید دقیق و شفاف باشند به جای اینکه تحت تاثیر حرف صد و یک غازی که جام جهانی را می زنند و جامعه را می کوبند، گزارش دهید چند کاروان اعزام می شود.
مشکل زمانی که هشدار دهنده تر می شود؛ می شنویم که برخی از مسئولان وزارتخانه که باید کار فوتبال و فدراسیون را زیر نظر داشته باشند، بلاتکلیف هستند و مدیون کارگزاری ها و رسانه ها هستند و امروز به افراد مختلف مراجعه کرده اند و می پرسند که آیا او چند فدراسیون درگیر است. به کانادا؟!!
نگرانی ها زمانی بیشتر می شود که برخی منابع می گویند این کاروان 80 نفر است و حتی برخی افراد بیشتری را ذکر می کنند.
با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینه اعزام این تعداد بازیکن به دستان فوتبال، جای بی توجهی و انفعال برای وزارت ورزش و شورای برون مرزی وجود ندارد و باید هرچه زودتر تکلیف این سفر را انجام دهند. طعم سفرهای طولانی مدت.
او در اینجا یک بار دیگر ثابت می کند که جام جهانی در کنار همه زیبایی هایش برای تعدادی از مغازه ها شمشیر دولبه محسوب می شود تا کار خود را انجام دهند و اهداف شخصی خود را دنبال کنند.

READ  اکوادور دومین حریف تدارکاتی تیم ملی ایران شد

258 258


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا