چراغ سبز جدید ستاره پی اس جی به یوونتوس/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; امروز یوونتوس از تیم جدید خود برای فصل 23-2022 رونمایی کرد و آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن نیز این پست را لایک کرد تا شایعات انتقال این بازیکن به تورین در فصل آینده دو چندان شود. قرارداد آنخل دی ماریا با پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد و به نظر می رسد فرانسوا نمی خواهد تمدید یک ساله را فعال کند و این بازیکن بعد از هفت سال در آستانه جدایی است.

خود دی ماریا در مصاحبه اخیر خود گفته است که از آینده خود در پاریس مطمئن نیست، اما با این وجود قصد دارد حداقل یک فصل دیگر در اروپا بماند و سپس راهی لیگ آرژانتین شود. یوونتوس معتقد است با دی ماریا قراردادی یک ساله امضا کرده و این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

چراغ سبز جدید ستاره پاری سن ژرمن به یوونتوس / عکس

آنخل دی ماریا، 34 ساله، در سال 2007 از روزاریو سنترال به بنفیکا پیوست، در سال 2010 با ژوزه مورینیو در رئال مادرید قرارداد گرفت و به مدت چهار فصل برای این باشگاه بازی کرد. سرانجام آنخل دی ماریا پس از یک فصل سخت با منچستریونایتد در سال 2015 به پاری سن ژرمن رفت و تا به امروز در این تیم بازی می کند. اگر به یوونتوس برود، در تمام مسابقات قهرمانی اروپا به جز بوندسلیگا بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


منبع

READ  ببینید | یک دقیقه سکوت برای میناوند و انصاریان در کنگره فیفا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا