پیکرِ مهرداد عشقیان به خاک سپرده شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع و خاکسپاری مهرداد عشقیان هنرمند رادیو نمایش امروز (پنجشنبه 8 اردیبهشت) از ساختمان رادیو میدان ارگ به سمت قطعه هنرمندان بهشت ​​زهرا (س) برگزار شد.

مهرداد عشقیان از پیشکسوتان صداوسیما صبح دیروز (چهارشنبه 18 اردیبهشت) بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

در مراسم تشییع پیکر این هنرمند، محسن سوهانی، مدیرکل هنرهای نمایشی و چهره هایی چون حمید یزدانی ابیانه، بیوک میرزایی، فریدون اسماعیلی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، گربان در نجفی، رامین پورایمان، میکائیل شراحه سره، محسن بهرامی، حضور یافتند. معصومه عزیز محمدی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فرشاد آذرنیا، امیر زندهدلان، محسن جواهری و جمعی از هنرمندان صدا و سیما.

مهرداد عشقیان در خانه ابدی اش آرمیده است

حمید یزدانی ابیانه در ابتدای این مراسم گفت: مهرداد عزیزم امروز همه اقوام و دوستان شما دعوت حق را لبیک گفتند. هرگز تصور نمی کردم این بهار آخرین برنامه رادیویی خانگی شما باشد.

بهرام ابراهیمی همچنین گفت: آشنایی من با مهرداد به جشنواره منطقه ای تئاتر استان مازندران برمی گردد. مهرداد بسیار منظم و پرتلاش بود و به همه احترام می گذاشت، برای کارش ارزش زیادی قائل بود و در یک کلام عاشق خانواده و کارش بود. »

میکائیل شهرستانی با تسلیت به خانواده این هنرمند فقید از یاد و خاطره صدای سخت مهرداد عشقیان در استودیو و ضبط صدا و سیما گفت و تاکید کرد: جای او هرگز پر نمی شود.

محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی صدا و سیما پس از پایان این مراسم گفت: درگذشت هنرمند عزیز، ارجمند و عزیزمان را تسلیت می گویم. به نظر من مرام و مسلک مهرداد عشقیان بهترین تسلی در این دنیاست. او هنرمندی دغدغه مند با دیدگاه خداجویانه بود.»

READ  مرور پرونده سریال‌های تلویزیون در آخرین «سریالیست» سال

شهرام گیل آبادی نیز در این مراسم گفت: آخرین باری که مهرداد را دیدم در یادداشت هایی بود که برایم فرستاد. این یادداشت ها پر از زخم بودند و البته قابل اعتماد هستند. او بسیار دقیق و منظم بود و با وجود بیماری تمام تلاش خود را برای کارش انجام داد. مهرداد هم در پیشگاه خدا حضور دارد. – یادش همیشه با ماست.

فریدون محرابی نیز برای خانواده این هنرمند فقید آرزوی صبر کرد و گفت: راز رفتن را نمی دانیم و اگر بدانیم می توانیم صبورتر باشیم. راز عجیبی در از دست دادن مجریان برنامه های رادیویی نهفته است. اینکه وقتی عزیزی از این مجموعه می رود، خوبی ها و خوبی های او در دیگران متجلی می شود. برای همه آرزوی صبر دارم و امیدوارم مهرداد برای همه ما دعا کند.

در پایان این مراسم پیکر این هنرمند فقید با حضور خانواده و دوستانش در قطعه هنری بهشت ​​زهرا(س) به خاک سپرده شد.

پیکر مهرداد عشقیان تشییع شد / عکس

5757


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا