پروژه های عمرانی حرم مطهر رضوی به ثبت رسید


به گزارش خبرآنلاین از خراسان، رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وسعت و قدمت حرم رضوی، خادمان این پروژه ها باید کمترین محدودیت ممکن را برای تردد زائران ایجاد کنند.

دکتر خلیل کاظمی افزود: اما گاهی مجبوریم محدودیت های موقتی را برای تردد زائران ایجاد کنیم و یا نمای قسمت هایی از اماکن متبرکه را بپوشانیم تا این پروژه ها تکمیل و مورد استفاده زائران قرار گیرد.

دکتر کاظمی گفت: این گونه طرح ها همیشه در حرم امام رضا (ع) اجرا می شده است، اما گاهی به دلیل بی اطلاعی نمازگزاران عزیز از جزییات، این امر باعث ایجاد سوال در آنها شده است. همه این پروژه ها باید ثبت شده و اطلاعات آنها به اطلاع عموم برسد.

وی افزود: با اجرای این دستور، اکنون تمامی این پروژه ها دارای یک بنر ویژه در سایت هستند که زمان دقیق شروع و پایان پروژه و اهداف پروژه درج شده است و از علاقه مندان به دلیل محدودیت ترافیک و آلودگی صوتی ناشی از اقدامات عذرخواهی می کنیم. مهندسی عمران نیز برای آن اعمال خواهد شد.

رئیس سازمان فنی و پشتیبانی حرم رضوی ادامه داد: با این اقدام پیمانکاران علاوه بر اطلاع رسانی به نمازگزاران و مجاوران از جزئیات پروژه های عمرانی حرم و زمان دقیق شروع و پایان آن، اقدام به تکمیل آن خواهند کرد. پروژه‌ها را به موقع انجام می‌دهند.” بیشتر مسئول تعهد خود به نمازگزاران هستند.

48


منبع

READ  درخواست نماینده ولی فقیه از دستگاه های اجرایی برای برقراری پروازهای اربعین از فرودگاه پیام
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا