پاسخ فدراسیون فوتبال به کنایه ستاره‌های تیم ملی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد پاینده با انتشار مطالبی درباره وضعیت آمادگی تیم ملی و زمان شروع اردوی تیم در قطر، درباره نگرانی سردار آزمون و مهدی طارمی اظهار کرد: هفته گذشته اعلام کردیم که اردوی تیم ملی تیم ملی از 9 خرداد آغاز خواهد شد. همه بازیکنان از این موضوع مطلع هستند و سایت رسمی فدراسیون فوتبال هفته گذشته این زمان را اعلام کرد اما شاید فکر می کردند با لغو بازی با کانادا، زمان اردو هم تغییر کرده است.

وی ادامه داد: پیش از این زمانی که زمان شروع اردو را اعلام می کردیم خبری از بازی ها نبود اما گفتیم اردو همزمان با پایان لیگ در 9 خرداد آغاز می شود. مهدی طارمی هم اکنون در تهران و سردار آزمون به همراه تیمش در مکزیک حضور دارند. انتظار می رفت او از آنجا برای ویزا اقدام کند و به کانادا بیاید اما حالا او به همراه امیر عابدزاده و علیرضا جهانبخش مستقیما به دوحه می آیند و به اردوی تیم ملی می پیوندند. بقیه تیم در اردوی 9 خرداد حضور خواهند داشت تا پس از پایان تمرین راهی قطر شوند. برنامه فعلی ما برای دهمین این است که به دوحه برویم.

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت بازی های دوستانه تیم ملی گفت: خیلی از دوستان می گویند چرا این همه وقت تلف شده است. اسکوچیچ در ابتدا نمی خواست با هیچ یک از تیم های آفریقایی بازی کند و منطقی بود زیرا با تیم های این قاره هم گروه نبود اما از این نظر که گزینه ای از این قاره وجود ندارد. لیگ ملت‌های اروپا و شرایط تیمی. کانکافه به شکل خاصی نیست، او هم جذب 2-3 تیم آفریقایی و چند گزینه دیگر شد.

پاینده در مورد اینکه آیا ملی پوشان در قطر باید تمرین کنند یا خیر، توضیح داد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم و همه تلاش می کنیم تا به هماهنگی برسیم. ما در حال مذاکره با 6-5 کشور هستیم که 2-3 کشور توافق اولیه خود را اعلام کرده اند و روی برنامه های خود کار می کنند. به عنوان مثال سنگال در ماه سپتامبر با ما به استقبال بازی رفت. کانادا حتی در ماه سپتامبر پیشنهاد بازی در قطر را داد، اما اسکوچیچ وقتی دید امکان برگزاری سه بازی در ماه ژوئن در کانادا وجود دارد، پیشنهاد کرد که ابتدا آن بازی را انجام دهیم.

وی در خصوص بازی دیروز اسکوچیچ و میرشاد ماجدی و عصبانیت سرمربی تیم ملی پس از لغو بازی با کانادا که با انتشار مطلبی اعلام کرد، پاسخ داد: توجه فدراسیون به تیم ملی نیست. به وضوح. اسکوچیچ نگرانی و اضطراب دارد. اسکوچیچ به صراحت نگفته که فدراسیون به تیم ملی توجه نکرده است. این یکی از قطعات مجیدی در کنار اسکوچیچ صبح دیروز بود. او به او گفت که چند بار همدیگر را ملاقات کرده ایم و در مورد شرایط همه تیم ها با هم صحبت کرده ایم. شکی وجود نداشت که اسکوچیچ قدیمی شده است. شما از ما خواستید که مقابل کانادا بازی کنیم و ما این کار را انجام دادیم. برگردیم به یک ماه قبل. اگر قرارداد فدراسیون کانادا، اسکوچیچ، رسانه ها را قبول نمی کردیم، مردم حق شکایت نداشتند و نمی گفتند چرا به مسابقه نرفتی؟

READ  راز بزرگ موفقیت کارلو آنچلوتی با رئال مادرید

بیشتر بخوانید:

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره شرایط فسخ قرارداد با کانادا گفت: با بسیاری از دوستان قانونی صحبت کردم و نصیرزاده دیروز مصاحبه مفصلی داشت. نظر اکثر دوستان ما در زمینه حقوق بین الملل این است که شما شماره فسخ را در این گونه معاهدات به طور معمول نمی بینید. زیرا زمان، نحوه و اینکه کدام طرف قرارداد را فسخ کرده است در تعیین میزان غرامت مهم است. شما سه ماه قبل از بازی که میزان خسارت و غرامت بسیار کمتر از زمانی است که به بازی نزدیک هستید فسخ می کنید و فسخ آن در این زمان باعث آسیب مادی و معنوی بیشتری می شود.

پاینده ادامه داد: زمانی که فدراسیون کانادا فرصت بازی در فیفا را گرفته است باید علاوه بر خسارت مادی مانند خرید بلیت، این قسمت را نیز مطالبه کنیم. در صحبت هایی که با کارشناسان حقوقی داشتم، اکثر دوستان معتقدند که پرونده مربوط به دادگاه CAS است. نظارت بر کار وکلا را محول می کنیم و وزارت ورزش نیز با ما تعامل و همکاری دارد. برخی از کارشناسان حقوق بین الملل و حقوقدانان در این امر به طور جدی به ما کمک خواهند کرد. نکته این است که ما باید تمام آسیب های مادی و معنوی خود را در این معاهده بررسی کنیم. امکان تعیین میزان خسارت مادی وجود دارد. مبلغی که برای ویزا، بلیط و… خرج کردیم بخشی از خسارت مادی است.

وی گفت: نمی توانم با اطمینان بگویم، زیرا باید به دقت بررسی شود. این موضوع در روند رسیدگی به شکایت ما تاثیرگذار است و نباید در این مورد اظهار نظر کنم، اما نمی توان میزان خسارت معنوی قرارداد را اینگونه در نظر گرفت زیرا در این مدت دو فرصت طلایی را از دست دادیم. البته از سوی دیگر فدراسیون کانادا به صراحت به موضوع جغرافیای سیاسی اشاره می کند و مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. همین رئیس فدراسیون آنها هفته گذشته مصاحبه کرد و گفت این بازی ربطی به مسائل سیاسی ندارد و یک رویداد ورزشی است. بنابراین باید با قاطعیت وارد این پرونده شویم. ما فرصتی نخواهیم داشت

READ  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

بیشتر بخوانید:

پاینده درباره تماس فرهاد مجیدی با حمید استیلی برای حضور ملی پوشان استقلال در تعطیلات تیم ملی و اینکه آیا اسکوچیچ با این موضوع موافق است یا خیر، گفت: ما می فهمیم، اما او باید مراقب اعتبار و نظم اردو هم باشد. تیم ملی. تیم ملی قرار است از 9 خرداد آغاز شود. فعلا تصمیم قاطع سرمربی تیم ملی که مورد حمایت فدراسیون هم هست، غیرممکن است. مگر اینکه تصمیم او تغییر کند.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در هتل المپیک و بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان گفت: مگر نمی شود تا چند ساعت دیگر تیم ملی اردو را ترک کند چرا که مجیدی اعلام کرده است که نمی رود. برای آنها بازی کنم؟” من مستقیماً با مجیدی در این مورد صحبت نکرده ام، اما شنیده ام که اسکوچیچ نگران نظم در اردوی تیم ملی است.

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره علت دعوت محمدحسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی با وجود محرومیت گفت: تیمی. منعی برای حضور در اردو ندارد.

پاینده در زمان رای گیری پرونده تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: ما چندین بار این موضوع را اطلاع رسانی کرده ایم. جلسات در چند مرحله انجام شد اما یک جلسه باقی ماند. کلیه علاقمندان از کمیسیون انضباطی باید در جلسه حضور یافته و توضیحات خود را ارائه دهند. پس از تکمیل تحقیقات و بررسی آن را اعلام خواهند کرد. من نشنیده ام کمیته انضباطی بگوید حکم تا پنجشنبه اعلام می شود، اما باید قبل از اعلام حکم، مراحل تحقیقات تکمیل شود.

وی به برنامه سلام صبح خیر گفت: این دو کشور جزو گزینه های ما بودند و هنوز تیم انتخابی وجود دارد و صحبت های اولیه نیز خوب است. این کار انجام شده است اما برای اطلاع رسانی باید به جمع بندی دقیق و جدی تری برسیم.

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا