واکنش وزیر صنعت به افزایش قیمت مواد شوینده / قیمت


نامه ای از انجمن صنایع شوینده در 27 اردیبهشت ماه در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از افزایش قیمت محصولات این صنعت از 50 به 80 درصد است.

در ادامه یکی از مسئولان ستاد تنظیم بازار با تکذیب این موضوع گفت: تاکنون بحثی درباره قیمت جدید شوینده ها نشده و هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز ممنوع است.

وی افزود: نامه منتشر شده بدون تاریخ، امضا و مهر بوده و به نظر می رسد به دلیل جو ایجاد شده توسط برخی اعضای انجمن و به منظور کسب مجوز افزایش قیمت باشد.

اما علیرغم عدم اعلام رسمی تصمیم سازمان حمایت، بختیار علم بیگی، رئیس انجمن صنفی صنایع لباسشویی و آرایشی و بهداشتی مدعی است سازمان دفاع با افزایش 25 تا 40 درصدی قیمت لباسشویی موافقت کرده است. و لوازم آرایشی و بهداشتی.صنایع آرایشی و بهداشتی.

پیگیری های خبرنگار ما از این ادعا از سوی سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار نشان داد که هیچ یک از این ارگان های رسمی قصد تایید این خبر و صدور مجوز گران قیمت مواد شوینده را نداشته اند. با این حال، انجمن مواد شوینده همچنان به دنبال تعدیل قیمت و فروش کالاها با قیمت های جدید بود.

سرانجام فاطمی امین امروز در حاشیه همایش تجاری مشترک ایران و روسیه در جمع خبرنگاران از افزایش قیمت کالاهایی مانند شوینده و آرایشی و بهداشتی که ربطی به حذف 4200 گوجه فرنگی ندارد، گفت. زیرا تنها با افزایش قیمت برخی کالاها موافقت شد که صنعت شوینده در این گروه قرار ندارد.

وزیر صنعت گفت: امروز جلسه ای با تولیدکنندگان مواد شوینده داریم و از آنها می خواهیم قیمت ها را به گذشته برگردانند.

READ  خارجی ها چگونه می توانند از خدمات کامل بانکی در ایران بهره مند شوند؟

223225


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا