واکنش عضو شورای شهر تهران به حاشیه پل اختلافی ساختمان شورا و شهرداری/ ما مثل پالادیوم نیستیم


پرویز سروری درباره پل ارتباطی ساختمان های شورا و شهرداری و تفاوت آن با پل پالادیوم گفت: مواردی که مطرح شده یک سری عذرخواهی است که بیشتر از سوی کسانی مطرح شده که به مشکل پالادیوم انتقاد کرده اند.

وی با بیان اینکه ساختمان شورای شهر و شهرداری تهران در زمان شهرداری آقای غلامحسین کرباشی تامین شد، افزود: این دو ساختمان کاملاً به هم متصل بوده و عموماً فضایی را اشغال نمی کنند و به یک مجموعه متصل هستند.

وی ادامه داد: معتقدم این ارتباط لحظه مثبتی است و پل موجود شرایطی را فراهم کرده است که به جای صرف زمان بیشتر در تردد بین این دو ساختمان، در مدت زمان کوتاه تری می توان موارد اداری و اجرایی مربوط به این دو دستگاه را انجام داد. در زمان کمتری انجام می شود.» (شهرداری و شورای شهر تهران).

بیشتر بخوانید:

زمانی که ساختمان شهرداری و شورای شهر تهران مانند پالادیوم تخلفات آشکاری دارند. چه کسی باید این پل را خراب کند؟ عکس

سروری با تاکید بر اینکه پالادیوم یک مجموعه خصوصی است و ساخت پل و تونل زیرزمینی در این ساختمان کاملا غیرقانونی است، تاکید کرد: تلاشی صورت گرفت که متاسفانه با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: اجرای دستور تخریب قطعات غیرمجاز ساختمان پالادیوم از تمایزات شهرداری جدید است که نشان از برخورد با تخلفات دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از پل ارتباطی ساختمان شورا با شهرداری سوء استفاده نشده است، گفت: در این راستا از آن استفاده بهینه می شود و هیچ منفعت شخصی در آن وجود ندارد؛ این پل ارتباطی بین ساختمان شورا و شهرداری است. بحث اتصال این دو ساختمان با بحث پالادیوم کاملا متفاوت است اما مردم به دنبال طرح بی مورد برخی مسائل هستند و آن را بهانه ای برای تخریب کارهای بسیار ارزشمند شهرداری می کنند.

READ  آمار عجیب بی میلی تهرانی ها از دریافت واکسن تاج

وی ادامه داد: از پل موجود بین ساختمان های شرکت و شرکت نفت اطلاعی ندارم و باید گزارش هایی دریافت شود تا در این باره اظهار نظر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهری، تهران اخیرا اقدامی نادر اما قانونی برای تخریب دو تونل زیرزمینی و یک تونل هوایی در ساختمان پالادیوم بر اساس کمیسیون 100 نفره انجام داده که بهانه ای برای برخی در فضای مجازی و رسانه ها شده است. وی مدعی است پل بین ساختمان های شهرداری و شورای شهر تهران و همچنین پل ارتباطی ساختمان شرکت نفت و بازرگانی باید تخریب شود. اکنون با گذشت کمتر از یک ماه از اجرای این حکم، اخبار و ادعاهایی در فضای مجازی مطرح شده که شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران به عنوان قانونگذار و مجری قانون باید پل بین این دو ساختمان را نیز تخریب کنند.

233233


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا