همه بزرگان فوتبال که دست رد به سینه رئال مادرید زدند

ایمان گودرزی; وقتی شماره تلفن رئال مادرید روی تلفن شما ظاهر می شود، پاسخ دادن به آن تماس بسیار دشوار است. بازیکنان زیادی نبودند که غول های پرافتخار اروپا و اسپانیا را طرد کنند. سرخپوشان مادریدی از دیوید بکهام گرفته تا کاپیتان بارسلونا، لوئیز فیگو، همیشه غیرممکن ها را در دنیای فوتبال ممکن کرده اند. در دنیای فوتبال تعداد محدودی از بازیکنان می توانند در مستطیل سبز به آرزوی خود برسند. شاید بازیکنانی که پس از رسیدن به تیم رویایی خود نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در نهایت مجبور به ترک این تیم شدند. با وجود تمام این داستان ها، در طول داستان بازیکنان بزرگی وجود داشته اند که به رئال مادرید نه گفته اند. کیلیان امباپه شنبه شب پیشنهاد مادرید را برای دومین بار از سال 2017 رد کرد، بنابراین در اینجا تعدادی از بازیکنان بزرگی هستند که قوهای سفید مادرید را رد کردند:

استیون جرارد

استیون جرارد یکی از بازیکنانی بود که در دو دوره مورد توجه مادریدی ها قرار گرفت. اسطوره لیورپول در مورد این پیشنهاد گفت: در طول دوران حرفه ای ام دو بار این فرصت را داشتم که به رئال مادرید بروم، اما به دلیل ارتباط عمیقم با باشگاه زادگاهم در برابر وسوسه مقاومت کردم. من می توانم در یک باشگاه جدید و یک کشور جدید با یک چالش هیجان انگیز روبرو شوم. اما مطمئن بودم که از ترک لیورپول پشیمان خواهم شد. من از طرفداران پر و پا قرص رئال مادرید هستم، رئال همیشه یک باشگاه خاص است، اما لیورپول همیشه باشگاه شماره یک من خواهد بود.

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

نیمار

این بازیکن برزیلی در 13 سالگی فرصت پیوستن به مادرید را پیدا کرد، اما پیشنهاد رئال را رد کرد. مادرید در سال 2013 نیز برای جذب نیمار با بارسلونا رقابت کرد که در نهایت نیمار بارسلونا را انتخاب کرد. مهاجم برزیلی بعداً در مصاحبه ای با مجله فرانسوی Lequipe گفت: در 13 سالگی این فرصت را داشتم که به رئال مادرید بپیوندم اما در آن زمان احساس خوشحالی نمی کردم. برای مهاجرت از برزیل به یک کشور اروپایی در آن سن خیلی زود بود.

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

فرانچسکو توتی

رئال مادرید سه فصل است که به دنبال یک کاپیتان وفادار رم است. توتی گفت: “زمانی که از مادرید پیشنهاد دریافت کردم، با یک پا در رم و یکی در مادرید بودم. من همیشه در قلبم صادق بوده ام. رئال مادرید تنها تیمی بود که بعد از رم در آن حضور داشتم.” “تجربه در دنیایی متفاوت. تیم، کشور و شهر می توانست برای من و خانواده ام سرگرم کننده باشد، اما هرگز این اتفاق نیفتاد.”

READ  پیش به سوی قهرمانی، با میوه شیرین چرخه انتخابی

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

روی کین

کین در عصر دوران حرفه ای خود قرارداد 18 ماهه با مادرید را رد کرد. کین گفت: “رئال مادرید یک قرارداد 1.5 ساله برای من آماده کرده بود. مایکل کندی ایجنت من برای مذاکره با رئال به مادرید سفر کرده بود، مایکل به من هشدار داده بود که مراقب تلفن همراهم باشم، بوتراگیو با شما خواهد بود.” بنابراین تلفن را همه جا با خودم بردم تا زمانی که بوتراگنو وقتی در حمام بودم با من تماس گرفت، او به من گفت که خوشحال می شود برای آنها بازی کنم، هیئت مدیره آماده بود تا با من قرارداد ببندد، من تردید کردم. “روی! تصمیمت چیست؟ این هیجان انگیزترین چالش زندگی من بود! اما من آن را رد کردم.”

روی به بخشی از زندگی نامه خود نگاه می کند: با نگاهی به گذشته، دوست دارم برای یک سال و نیم به اسپانیا بروم، زندگی جدیدی را شروع کنم، زبان دیگری یاد بگیرم و شاید عاشق آن شوم و تا آخر عمر در آنجا بمانم. .

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

پوگبا

پل پوگبا در سال 2016 بسیار به انتقال به مادرید نزدیک بود، اما در نهایت باشگاه سابق خود منچستریونایتد را انتخاب کرد و به یوونتوس پیوست.

او در پادکست گفت: “من به رئال مادرید فکر می کردم و به آنجا می رفتم، به منچستر فکر می کردم.” اما منچستر همیشه در قلب من بود و صدایی به من گفت که به آنجا برگردم. نمی دانستم چه اتفاقی می افتد، اما منچستر را انتخاب کردم و از انتخابم پشیمان نیستم

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

یانلوئیجی بوفون

زمانی که یوونتوس در سال 2006 پس از رسوایی کالچوپولی به سری B سقوط کرد، رئال مادرید به دنبال جذب بوفون بود. یوونتوس به بازیکن اجازه داد تا تصمیم نهایی را بگیرد و بوفون ماندن را انتخاب کرد.

بوفون به کوریره دلو اسپورت گفت: “این درست است و تکرار می کنم که تا سال 2008 با بیانکونری قرارداد دارم و در ایتالیا احساس خوبی دارم و فکر می کنم کمترین مشکل برای رئال (با وجود ایکر کاسیاس) دروازه بان است.”

READ  برنامه ویژه سفر لژیونرهای تیم ملی ایران به کره‌جنوبی

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

پاتریک ویرا

او پس از قهرمانی آرسنال در سال 2004 تحت هدایت کاپیتان ویرا، بسیار به رئال مادرید نزدیک بود.

یک سال قبل از اینکه آرسنال را ترک کنم، واقعاً به رئال مادرید نزدیک بودم. قرارداد بین دو باشگاه بود. وقت رفتن رسید، نظرم عوض شد. “من دلیلی برای ترک ندیدم. نمی دانم این تصمیم به دلیل بی جسارتی بوده است یا نه. اما اگر می دانستم سال آینده آرسنال را ترک خواهم کرد، به مادرید می رفتم.

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

لوئیس سوارز

لوئیس سوارز در سال 2014 زمانی که برای لیورپول بازی می کرد در اوج قدرت بود. او در آن زمان یکی از بهترین مهاجمان جهان و اروپا بود. بدیهی است که رئال مادرید شما را در خانه شکست خواهد داد. اما سوارز پیشنهاد مادرید را به خاطر بارسلونا رد کرد.

او در تلویزیون گفت: “رئال مادرید علاقه زیادی به من داشت، اما رویای همیشگی من این بود که برای بارسلونا بازی کنم. وقتی نام بارسلونا را شنیدم، برای لحظه ای شک نکردم.”

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

کیلیان امباپه

در تابستان 2017، مادرید برای جذب امباپه به موناکو سفر کرد. این نوجوان فرانسوی که با 15 گل و 8 پاس گل، فصل پرتلاطمی را در لیگ 1 پشت سر گذاشت، با قراردادی 160 میلیون یورویی به اضافه 20 میلیون یورو پاداش به رئال مادرید نزدیک شد که به نظر می رسد تمام شده است. اما او این پیشنهاد را رد کرد و به پی اس جی پیوست. احساس می‌کردم فرصت بازی در پاریس بیشتر از رئال مادرید دارم. او همچنین فاش کرد که پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده است.

همه بزرگان فوتبال که سینه رئال مادرید را رد کردند

حالا کیلیان امباپه پس از رد پیشنهاد سال 2017، بار دیگر در مرحله انتقال، تشنه مادرید است و برخلاف توافقی که با مادرید انجام شده، رویای کودکی خود را با دلارهای نفتی قطر معاوضه کرده و قرارداد امضا می کند. وعده های بزرگ با پاریس تا سال 2025 تمدید شده است. او به خوبی می داند که این گسترش مادرید درها را برای همیشه به روی این بازیکن خواهد بست و بازی در رئال مادرید برای او تبدیل به یک رویای مادام العمر خواهد شد. فرصتی برای افراد کمی در دنیا!

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا