نسخه بانک مرکزی از ساماندهی بازار ارز/نرخ دلار سقوط می کند؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در خصوص راهکارهای بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز گفت: اقدامات زیادی برای ساماندهی بازار در حال انجام است؛ به طوری که در این راستا اقدامات لازم برای ساماندهی بازار ارز در حال انجام است. به بازارهای مختلف پیشنهاد می شود و نیازهای آن بازار برآورده می شود. به عنوان مثال، اخیراً مقررات مربوط به ارائه ارز به دارندگان کارت های تجاری تسهیل شده است. همچنین بسیاری از مقررات ارزی را با توجه به نیاز واقعی بازار تسهیل می کنیم.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی نیز به عنوان بازارساز در بازارهای مختلف حضور دارد و صادرکنندگان را تشویق می کند تا ارزش های خود را به بازار عرضه کنند، افزود: همچنین به طور مستمر بر تامین ارز مورد نیاز واردکنندگان و نیازهای خدماتی در بازار نظارت می کنیم. در بازارهای مختلف نیز i. ما در بازارهای مختلف حضور و فعالیت داریم.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نیازهای خدماتی مختلفی که ممکن است در مقاطعی ارز برای آنها تخصیص داده نشود در کارگروه های تامین ارز مورد نیاز آنها شناسایی شده است، ادامه داد: در بانک مرکزی تمام تلاش خود را می کنیم تا پاسخگوی نیازها باشد. نیازهای بخش های مختلف. واردکنندگان و چه خدماتی باید پاسخگو باشند.

صالح آبادی تصریح کرد: برای افرادی که نگران نوسانات نرخ ارز هستند، ابزار گواهی ارز معرفی شد و هم اکنون در شعب بانک ملی، افرادی که نگران نرخ ارز هستند می توانند دارایی های خود را پوشش دهند.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده نرخ ارز کاهش خواهد یافت، گفت: تمام تلاش خود را برای مدیریت بازار ارز انجام می دهیم.

READ  قاشق بزرگ و بشقاب خالی

223225


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا