موفقیت فروردین ماه را باید در ۱۲ ماه سال تکرار کنیم


به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دومین جلسه هیئت مدیره این شرکت در سال 1401 با حضور معاونین و مدیران برگزار شد.

یعقوب رشنوادی گفت: در ماه های اخیر اخبار بسیار مثبتی از تحولات بیمه سرمد در رسانه ها منتشر شده و امروز تصویر خوبی از برند این شرکت در افکار عمومی شکل گرفته است که می تواند به ادامه سرمد کمک کند.

وی افزود: سرمد هنوز با نقطه قابل قبول فاصله دارد. اما روند فعالیت های این شرکت در ماه های اخیر روند بسیار خوبی داشته و انتشار اخبار خوب شرکت نیز محصول این روند رو به رشد و فضای متغیر شرکت است.

مدیرعامل شرکت سرمد سگوروس با اشاره به عملکرد خوب شرکت در فروردین ماه گفت: عملکرد شرکت در تصرف پرتفوی در فروردین ماه موفقیت آمیز بود اما این کافی نیست و روند موفقیت شرکت باید در 12 ماه سال ادامه یابد و تلاش شود تا تمرکزمان را روی اهدافمان حفظ کنیم.”

رشنوادی تاکید کرد: سرمد باید به روزهای خوب بازگردد و بتواند حضور خود را در بازار بیمه در کشور تثبیت کند.

وی همچنین به تدوین برنامه راهبردی شرکت اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی شرکت منشور ما برای رسیدن به اهداف است و تمامی مدیران ارشد شرکت باید به آن پایبند بوده و برای اجرای آن برنامه عملیاتی داشته باشند.

مدیرعامل سرمد سگوروس افزایش سهم فروش اینترنتی را یکی از بخشهای مهم برنامه مدیریتی این شرکت دانست و اظهار داشت: در سبد سهام شرکت.

رشنوادی همچنین به لزوم ارائه طرح های نوآورانه اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از بودجه سال 1401 شرکت در راستای برنامه راهبردی، به تحقیق و توسعه اختصاص یافته است تا بتوانیم طرح های بیمه ای نوین را از بازار بالقوه ارائه کنیم. در کشور در این زمینه. . ها، بیایید از آن نهایت استفاده را ببریم.

READ  چرا ارزان شدن دلار به نفع اقتصاد نیست؟

مدیرعامل سرمد سگوروس همچنین با تاکید بر اینکه سرمد در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: سال 1401 از نظر نقطه اتصال دو برنامه استراتژیک سه ساله این شرکت، سال بسیار مهمی برای سرمد است و لازم است برای آن برنامه ریزی شود. برنامه ریزی می کند، به ویژه در جدی گرفتن حوزه فروش آنلاین و توسعه شبکه فروش.

وی افزود: سال 1401 می تواند سرآغاز یک دهه پر رونق برای بیمه سرمد باشد.

در ادامه این جلسه علی آفرین مدیر بیمه های اشخاص، حسن پورحسینی مدیر بیمه آتش سوزی و باربری و حسین پایندی مدیر امور استان ها و شبکه فروش به تشریح برنامه های خود برای 1401 پرداختند.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا