مقابله با عرضه برنج خارجی نامرغوب به نام برنج ایرانی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از قوه قضائیه، رحیم گلزاده از افتتاح و پلمب یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج های خارجی نامرغوب مانند برنج ایرانی را بسته بندی، نگهداری و تحویل می دهد، خبر داد. انبار در گشت مشترک دادسرا به دستور دادستان تهران به منظور نظارت بر بازار و اشاعه نیازهای مردمی انجام شد که با توجه به تخلفات کشف شده پلمب می شود.

معاون دادستان تهران با اشاره به امتناع مالک از بازگشایی درب انبار گفت: با اقدامات فنی و دستور قضایی درب انبار باز شد و در بازرسی در محل مشخص شد مقدار قابل توجهی برنج خارجی نامرغوب موجود است. پیدا شد. . در بسته بندی برنج ایرانی نگهداری می شود. در حال حاضر موجود است.

گلزاده افزود: در این انبار کیسه های خالی برنج خارجی و چرخ خیاطی وجود داشت و مالک به طور غیرمجاز برنج درست می کرد. گزارش تهیه شد و انبار برای جلوگیری از تحویل پلمپ شد.»

رئیس دادگستری ناحیه 12 با اشاره به اینکه هدف اصلی گشت مشترک در این حضور میدانی نظارت و بازرسی تعدادی از انبارهای برنج به صورت مختلط و فروش است، خاطرنشان کرد:

به گفته معاون دادستان تهران، طرح گشت مشترک بازار با حضور نمایندگانی از دادسرای تهران، وزارت بهداشت، اتاق اصناف، وزارت کشاورزی و وزارت صمت در پایتخت اجرا می شود. اماکن و واحدهای صنفی با مشاهده جرایم و تخلفات دستورات لازم را در محل صادر می کنند.

بیشتر بخوانید:

شناسایی 500 تن برنج تاریخ مصرف گذشته

233233


منبع

READ  طوفان لحظه ای در تهران پدیدار شد. گرم ترین منطقه استان تهران کدام است؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا