معرفی دفتر پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان در سال گذشته


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، هاجر اندرهر رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان سمنان در خصوص ارائه یکساله این اداره گفت.

اندرهور گفت: پاسخگویی به موقع و رفع موانع و مشکلات گروه های هدف سازمان و افزایش رضایتمندی گروه های هدف با استفاده از ظرفیت و منابع جامعه و مدیریت آن ها از اهداف دفتر پذیرش و هماهنگی است.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان سمنان ضمن اشاره به اینکه مبلغ 304 میلیون و 810 هزار تن کمک به مشتریان و مددجویان برای رفع مشکلات خانوار، درمان و … مشتریان و توزیع است. وام 443 نفر بازپرداخت شده است. اعلام کرد: در خصوص سفر رئیس جمهور به استان سمنان بیش از 3000 نامه به بهزیستی استان سمنان ارسال و مبلغ نزدیک به 460 میلیون تومان کمک پس از بررسی، کارشناسی و مساعدت پرداخت شد.

اندرهور در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: هماهنگی و انتقال پرونده های مددجویان در استان و خارج از استان از دیگر وظایف خدمات پذیرش و هماهنگی است که در سال 1400 تعداد 124 پرونده به این خدمت منتقل شد.

رئیس واحد هماهنگی و پذیرش بهزیستی استان سمنان با توجه به ردیابی مفقودین در تعاملات قوی و سازنده با سایر دستگاه های اجرایی از جمله نیروی انتظامی و قوه قضائیه را از وظایف این دستگاه برشمرد و افزود: تعیین کرد.

وی گفت: پاسخگویی به درخواست مشتریان مشمول ساعت کاری نمی باشد و در راستای احترام به جامعه مراقبت های اجتماعی و تسریع و تسهیل در ارائه پاسخگویی به مکاتبات در مواردی در ساعات غیر کاری و همچنین بررسی ها و مداخلات کارشناسی می باشد. توسط مسئولین کشوری و استانی از دیگر وظایف این اداره کل برای پاسخگویی به جامعه هدف بهزیستی است. در سال 1400، 6019 نامه بررسی و پاسخ داده شد.

READ  مراسم تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی کرمان برگزار می شود

اندرهور در آن زمان تصریح کرد: در سال 1400 تعداد 188 پرونده در تعامل بهزیستی با قوه قضائیه به منظور پذیرش پرونده های توانبخشی و دعاوی در مراکز توانبخشی مشاهده شد که در این راستا 227 مکاتبه مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف ادامه داد: ارتباط درون سازمانی با مددجویان و جامعه هدف برای رفاه حال در برنامه های مختلف از جمله بازدید از مددجویان مدیرکل در نقاط مختلف استان با توجه به درخواست های ارجاع ، ملاقات با ارباب رجوع پذیرش و هماهنگی و ملاقات حضوری افراد در روزهای خاص هفته و پاسخگویی به تلفن در سامانه ارتباطی مدیریت دولتی (111) از مصادیق ارتباط مدیران، مدیران و کارشناسان با جامعه هدف می باشد. سازمان بهزیستی ضمیمه شده است.

وی از نظارت بر کار کارشناسان ستاد هماهنگی پذیرش به منظور رفع نیازهای مددجویان در امور درمانی در قالب درخواست تسهیلات از مددجویان خبر داد و افزود: در سال 1400 27 اعتبار به مددجویان پرداخت شد.

رئیس دفتر پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان با ابراز خرسندی و قدردانی از زحمات کارشناسان سازمان پذیرش و هماهنگی، استفاده از تجارب سایر استان ها را از عوامل موثر در ارتقای خدمات رسانی دانست و گفت: در این راستا با هدف ارتقاء سطح خدمات دهی و ارتقای سطح کیفی خدمات، تلاش خواهیم کرد. هر استانی نیازمند ارتقای سطح آگاهی و مهارت کارشناسان است و در این راستا با بهره گیری از دوره های آموزشی مناسب به دنبال ارائه خدمات تخصصی تری به جامعه هدف برای رفاه است.

READ  دیدار هیات تجاری عراق با نمایندگان بخش دولتی و خصوصی در چهارمحال و بختیاری

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا