مستند «قایق در دریا» به هفتادمین جشنواره ترنتو ایتالیا راه یافت


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره هنرهای تجسمی استان چهارمحال و حوزه هنری بختیاری گفت: دو خانواده و چهار دختر دانش آموز این کودکان آرزوی آینده خود را دارند و معلم جوان باید از آب عبور کند تا آنها را به رویاهایشان نزدیکتر کنید و به مدرسه آن سوی رودخانه برسید.

محسن حفاری دستگردی افزود: آرمان گلی پور دشتکی کارگردان این مستند بیش از 10 مستند (گنجا، شهادت برای حنالی، آن سوی حصار، ناخدا 22، فقط میان سنگ ها، بچه های هنری، چمون، زری) را در کارنامه خود دارد. .

به گفته وی: عوامل فیلم: قایق در دریا متشکل از آرمان گلی پور دشتکی به عنوان محقق، تصویربردار، تدوینگر و کارگردان، ندا رحمان پور صدابردار و فرستنده، رضا یزدانی به عنوان مدیر پروژه و سجاد گلی پور به عنوان مدیر تولید.

جشنواره ترنتو که از سال 1952 برگزار می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های اروپاست که در آن فیلم‌هایی درباره کوه‌ها، ماجراجویی و پژوهشی نمایش داده می‌شود. این جشنواره به هشت بخش مختلف تقسیم شده است، از جمله: بخش مسابقه اصلی “مستندهای بلند و کوتاه”، بخش “نمایش ویژه”، بخش “سرزمین های بلند”، بخش “فیلم”، بخش “آینده مردم در کوهستان”، بخش “داستان ها و نویسندگان”، بخش “مستند برای محیط زیست” “و” تغییر آب و هوا “، و همچنین بخش “مقصد گرینلند”.


منبع

READ  مجوز سه دوره آموزشی کوتاه مدت در دانشگاه علمی کاربردی لرستان صادر شد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا