مرگ‌بار دختر جوان از آبشار


ایرج کیانی امروز در شهرکرد با اشاره به عملیات روز جان گذشته جمعیت هلالاحمر گفت: روز دوم اردیبهشت 6 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به 3 حادثه کوهستان در شهرستانهای بروجن و اردل امدادرسانی کردند که در حوادث فوق 2 نفر خود را از دست دادند.

جمعیت هلالاحمر چهارمحال و بختیاری افزود: طی گزارش مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان در حادثه اول مبنی بر ایست قلبی فردی در کوه کلار، تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با حمایت تیم نگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه طبیعت گرد 67 ساله اهل شهر ایذه قبل از حضور نیروهای امدادی به دلیل مشکل ایجاد شده برای تیم کوهستان اعزامی برای احیای فرد حادثه دیده نتیجه پس از همکاری کوهنوردان حاضر در صحنه، فرد فوت شده است. فهمیدن و فهمیدنش خیلی سخت نیست.

کیانی بیان داشت: در حاثه دوم 65 ساله در اراضی اطراف روستای چشمه علی افزایش فشار خون و درد در ناحیه قفسه سینه شده و تیم امداد و نجات پایگاه گدارکبک شهرستان بروجن در ساعت 12 به محل اعزام شدند. نیوزلند و ایالات متحده آمریکا.

وی خاطر نشان کرد: در سومین حادثه سقوط یک در خانم آبشار لندی شهرستان اردل اتفاق افتاد، که 2 تیم در زمینی و یک تیم توسط بالگرد به منطقه اعزام شدند.

کیانی اظهار داشت: باوجود صعبالعبور بودن منطقه لندی، گروههای امدادی پس از طی کردن مسیر سخت گذر به آبشار لندی محل حادثه رسیدند اما دختر جوان به دلیل ضربه به سر و مغزی جان باخته بود.

جمعیت جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: عملیات انتقال کوهنورد فوت شد توسط نیروهای امدادی و افراد محلی پس از چند ساعت و گذر از مناطق صعب العبور به منطقه امن انتقال و سپس به عوامل مدیریت تحویل داده شدند.

READ  مرد 50 ساله پدر 70 ساله خود را با چاقوی آشپزخانه کشت. دلیل قتل شریک زندگی!

ایانی در پایان گفت: وحستان در عين زیبایی خود بوسيار سرکش و خطرناک است که موارد لازم است ايميا امتي.

بیشتر بخوانید:

تمام اتاق ها بسته است

مبشار یخی دماوند ذوب شد / عکس

47231


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا