مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب: در مورد سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم


به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از مرکز مطبوعاتی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جلسه کمیته ایمنی و بهداشت این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه 21 اردیبهشت 1401 با حضور نمایندگان اورژانس برگزار شد. آتش نشانی، دانشگاه علوم پزشکی، بیمه، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک (تاکسی، اتوبوس و مترو) و نمایندگان سایر نهادهای مرتبط با حضور حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی این نمایشگاه برگزار شد.

با توجه به حساسیت فعلی نسبت به اپیدمی تاج و اهمیت سلامت بازدیدکنندگان از نمایشگاه، تصمیم بر آن شد تا نظارت کامل و جدی بر مواد غذایی فروخته شده در نمایشگاه و همچنین رعایت دستورات ستاد ملی ضد تاج انجام شود. ستاد، “صفاری گفت. می شود.”

او گفت: «در مورد سلامت مردم هیچ تعارفی نداریم. متخلفان بلافاصله پس از پرداخت جریمه و اصلاح خطاها و رعایت استانداردهای لازم در صورت تایید کارشناسان، بسته و بازگشایی می شوند.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه این نشست باید هر روز برگزار شود، افزود: جلسات باید حضور داشته باشد.

صفری گفت: دستورالعمل ها و هر آنچه در این جلسات تصویب می شود باید اجرایی شود و ما نیز بر این اساس آن را اجرا خواهیم کرد. «در این جلسات روزانه، تمامی رویدادها و مسائل ایمنی و بهداشتی را بررسی می‌کنند و هر دستگاه گزارش عملکرد خود را ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای تصمیمات این جلسات نظارت ویژه بر تمامی غرفه های مواد غذایی انجام می شود. موضوع دیگر تاکید بر لزوم استفاده از کپسول آتش نشانی در تمامی کابین ها در قسمت های مختلف نمایشگاه است. «بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی، بیش از 80 درصد کابین ها مجهز به کپسول آتش نشانی هستند.

READ  محمدرضا لطفی: به زنان سینماگرِ قربانی، دل و جراتِ شکایت بدهید

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: خمینی. پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با تاج نیز به دقت نظارت می‌شوند.

در پایان جلسه دستور تعطیلی غرفه متخلف صادر شد و این امر انجام شد.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بیست و یکم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و تا 30 اردیبهشت ماه سال 1401 در دو بخش مصلای امام خمینی (ره) و مجازی ketab.ir ادامه دارد.

259259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا