محمود قربانی: خانم گوگوش دروغ گفتی تا خودت را محبوب کنی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود گوربانی همسر اول فائقه آتشین (گوگوش) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به صحبت های خود در گفت و گو با هما سرشار واکنش نشان داد.

گوگوش در گفت‌وگو با سرشار، ازدواج با محمود گوربانی را بزرگ‌ترین اشتباه خود دانست و گفت: کمبوجیه گوربانی تنها فرزندش رابطه خوبی با او نداشت و فرزند خوبی برای مادر و همسرش نبود و فرزند خوبی بود. پدر برای خانواده اش

محمود قربانی در پاسخ به این سخنان گفت: امروز روز جهانی مادر است و به همه مادرانی که با عشق و محبت فرزندان خود را دوست دارند تبریک می گویم اما متاسفم که فرزندم مادری دارد که هیچ عاطفه، احساس و شخصیتی ندارد. در این مدت سعی کردیم به مادری او احترام بگذاریم و همیشه از او حمایت کنیم، اما می بینم که او هنوز جوان است و زمانی که می خواست از من جدا شود. در همان زمان به مقامات گفته بود که من او را کتک می زنم، اما به مادرم و ایران قسم می خورم که اصلا دستم را روی او بلند نکردم و با این ترفند معصومانه از من شیطان و محبوبیتی درآورد. و ما یک کلمه نگفتیم، اما من این کار را کردم. من به خاطر احترام به عشق پسرم از او حمایت کردم.»

وی ادامه داد: خانم گوگوش شما برای انجام کارهای شیک شبکه ورشکسته دروغ گفتید و شخصیت خود را زیر سوال بردید. حتی کمبوجیه را هم استخدام کردی که اتفاقاً پدر خوبی برای فرزندانش است و تو را بسیار دوست دارد و وقتی نامت به میان می آید اشک از چشمانش جاری می شود، اما هرگز نمی دانستی چگونه مادرش باشی. کمبوجیه فرزند خوبی است، تو مادر خوبی نیستی.

READ  فرانسوا حسین درگذشت - خبرآنلاین

مقتول در نهایت گفت: «کمبوجیه به من می‌گوید، بابا، چگونه به این همه بدخواهی پاسخ دهم، به این سخنان چه پاسخی بدهم؟ «من می گویم هیچ چیز مادر شما نیست و احترام او واجب است، شما چیزی نگویید.

259245


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا