فوتون اومان H5 ایران خودرو دیزل اولین قاتل خودکار نیست


خودرو دیزل ایران در حالی که تلاش می کرد عنوان «اول» را برای محصول خود به خود اختصاص دهد با واکنش خبرنگاران خودرویی مواجه شد اما آنها به جای اعتراف به اشتباه خود بر رفتار نادرست خود پافشاری کردند. سایت اسب بخار نوشت: یکی از روابط عمومی ایران به نام خودرو دیزل به دلیل خطا در معرفی فوتون اومان H5 با مدیرعامل خودرو دیزل ایران با برخی از خبرنگاران درگیر شد، از توسلی مهر داشتید؟ از انجام این اشتباهات در رسانه ها نمی ترسیم و فکر نمی کنیم با اعلام این اشتباهات اتفاقی برای ما بیفتد.»
روزنامه نگاران خودرویی که به کوچکترین جزئیات این صنعت حساس هستند و ماجرا را از نزدیک دنبال می کنند، نه تنها آن را نادیده گرفتند و آن را به عنوان یک «گذر» توصیف کردند. تعبیری که اگر مدیر این مجموعه اشتباه خود را بپذیرد متهم به آن نمی شود. آنها همچنین به شکاف موجود در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی اشاره کردند و به طور خلاصه نوشتند که به نظر نمی رسد رهبران ایران خودرو دیزل نمی دانند که اولین نیستند.
در این میان این تفاوت برای برخی مدیران بعید بود. مثلا مدیرعامل ایران خودرو با سابقه 30 ساله یعنی. با بازار خودرو آشنا نیست، متوجه این اشتباه بزرگ نشد و حاضر شد در مراسم بایستد و در مقابل این خلأ صحبت کند.
این رفتار ایران خودرو دیزل نشان داد که مدیران آن در خواب زمستانی مانده اند و از پیشرفت و توسعه سریع رقبای داخلی و خارجی غافل هستند و حتی نمی دانند که مثلاً شرکت بهمن دیزل آمپر کشنده را با گیربکس اتوماتیک در زمستان 1400 حتی اولین مرحله از فروش آن با استقبال مصرف کنندگان روبرو شد. بنابراین طبیعی است که این مدیران حتی از کیفیت و قابلیت های فنی محصولات رقبای خود آگاهی ندارند.

READ  پیش بینی قیمت مسکن پس از احیای برجام/ آیا در آستانه بزرگترین فروپاشی تاریخی مسکن هستیم؟


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا