غیرحرفه‌ای مثل فوتبال برتر و میثاقی!


برنامه فوتبال برتر شب گذشته همان طور که انتظار می رفت به قهرمانی استقلال در لیگ برتر اختصاص داشت و میثاقی سعی کرد با آیتم های مختلف به استقبال قهرمانی آبی های پایتخت برود. اما در اقدامی غیرحرفه ای سه مربی مستقل لیگ برتری را به صورت حضوری و تلفنی به عنوان مهمان انتخاب کرد. رضا عنایتی، علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی که هر کدام نیمکت نشینی در لیگ برتر دارند، بازیکنان برتر فوتبال شب گذشته بودند که از استقلال صحبت کردند. از این گروه، مهدی رحمتی احتمالاً پنج شنبه شب به دلیل وضعیت حرفه ای و جنجال هایش، احتمالا کمتر از بقیه درباره استقلال صحبت کرده و فقط قهرمانی را به این تیم تبریک گفته است، اما منصوریان و عنایتی درباره قهرمان لیگ صحبت های زیادی کردند.

بیانیه استقلال و تحریم برنامه فوتبال لیگ برتر احتمالا باعث شد تا میثاقی از اعضای باشگاه دعوت نکند و مجبور شد به سراغ پیشکسوتان برود اما این باشگاه پیشکسوتان دیگری هم دارد که در لیگ برتر تیمی ندارند و دعوت از آنها هم ندارد. حاشیه. . البته این انتقاد به خود پیشکسوتان هم وارد می شود که فارغ از جایگاهشان در مورد تیم دیگری در لیگ برتر صحبت می کنند. در عظمت و سابقه عنایتی ها و منصوریان و رحمتی ها و افتخارات و خاطرات آنها با پیراهن استقلال تردیدی نیست. بدون شک نام آنها در تاریخ باشگاه استقلال جاودانه است اما در هیچ جای دنیا کسانی که مسئولیت فنی در تیم دارند از تیم سابق خود صحبت نمی کنند.

فوتبال برتر از زمانی که برنامه 90 جایگزین آن شد، بارها در انتخاب مهمانان خود ضعیف بوده و برنامه دیشب بار دیگر این ضعف را نشان داد.

READ  پیش به سوی قهرمانی، با میوه شیرین چرخه انتخابی

258 258


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا