علامت سوال‌های بی‌جواب در رقابت جنجالی والیبال


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته های اخیر حضور تیم والیبال شهداب یزد در مسابقات NASSPORTS امارات جنجال به پا کرده و بسیاری نسبت به درج پرچم امارات بر روی پیراهن این تیم اعتراض کرده اند.

پس از مشخص شدن حضور شهداب یزد با نام “بناتانی” در این مسابقات، انتقادات زیادی در خصوص دلیل تصویب قوانین این مسابقات از سوی تیم ایران مطرح شد و حتی برخی جایزه 300 هزار دلاری را به عنوان دلیل اصلی.

در این میان ناهماهنگی و پاسخ ناکافی از سوی فدراسیون والیبال وجود داشت.

امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره علت و نحوه حضور تیمش در این مسابقات توضیح داد: بعد از قهرمانی اسپانسر همچنان به ایمیل زدن و حتی نامه نگاری به فدراسیون والیبال ایران ادامه داد و آقای داورزنی از ما درخواست کرد. به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کنید. ما هم شرایط لازم را فراهم کردیم و شرکت کردیم.

شرافت گفت: پرچم امارات بر روی پیراهن بازیکنان شهداب حک شده است. در این مسابقات برای هر تیمی که هزینه تیم را پرداخت می کند یک اسپانسر مشخص می شود. در هر تیم دو بازیکن از امارات حضور دارند تا با بازیکنان بزرگ بازی کنند و سطح آنها را بالا ببرند. شکی نیست که اسم تیم عوض شده مثلا اسم اسپانسر تیم داخل پرانتز هست. از سوی دیگر، ما تنها تیمی هستیم که لوگوی بازیکنان را روی پیراهن بازیکنان داریم. بسیاری از دوستان که مشخصاً می دانند از کجا آمده اند، مسائل مشابهی را مطرح می کنند و به دنبال منافع خود هستند. تا 20 روز پیش ما حتی نمی دانستیم چنین تورنمنت وجود دارد، اما تعدادی دیگر از باشگاه های ایرانی می خواستند در این مسابقات شرکت کنند اما مستحق امتیاز هستند. تیم شهداب قهرمان ایران است و ما به عنوان قهرمان ایران دعوت شده ایم.

READ  باخت به عربستان؛ عیدی تلخ دایی و پسران به مردم!/عکس

وی در پاسخ به این سوال که چرا دلیل موافقت با قرار دادن پرچم امارات بر روی پیراهن نماینده ایران پرداخت هزینه حضور در این تورنمنت توسط اسپانسر مسابقات بوده است؟ این اصلا در قوانین مسابقه نبود ما از اول می دانستیم. با نماینده وزارت ورزش آمدیم و موافقت شورای برون مرزی و فدراسیون والیبال را داشتیم و همه در جریان بودند.

برای خواندن متن کامل گزارش اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا