عزت‌اللهی و خارجی‌های الغرافه مقصر شدند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; الغرافه از امشب پس از شکست مقابل فولاد تمرینات خود را آغاز می کند تا برای آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال آماده شود. این تیم که در صورت استفاده از موقعیت های خود مقابل فولاد همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشت با شکست در این دیدار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

الوطن در گزارشی به بررسی دلایل عدم نتیجه گیری الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و نوشت: روحیه بازیکنان الغرافه پس از بازی مقابل شباب الاهلی رو به افول گذاشت؛ الغرافه 1-0 از حریف اماراتی خود پیش بود اما در وقت اضافه گل تساوی را به ثمر رساند. این ناکامی بازیکنان الغرافه در حفظ برد باعث از بین رفتن تمرکز آنها شد.

این روزنامه همچنین می نویسد:

این تساوی شوک بزرگی برای بازیکنان الغرافه بود و به حدی آنها را تحت تأثیر قرار داد که تلاش کادرفنی برای بازآموزی اعضای تیم بی نتیجه ماند تا در دیدار برگشت مقابل شباب الاهلی با نتیجه سنگین 8 بر 2 شکست بخورند.

الوطن همچنین دلیل این شکست سنگین را عدم تمرکز و اعتماد به نفس بازیکنان، باز بودن بازی و عدم کنترل عمومی عنوان کرد و به مصاحبه ستاره تیم شباب الاهلی اشاره کرد که گفت: پس از پیروزی مقابل الوات ریت:

برای اولین بار در زندگی من بازیکنی نبود که خطرم را در دروازه حریف کم کند و مرا محدود کند. کنترل کامل بازی را داشتم و میل بازیکنان را برای گلزنی بیشتر کردم. زدن 8 گل برای بازیکنان و کادرفنی الغرافه سخت بود و اگر بازی ده ها بار تکرار می شد، این نتیجه محقق نمی شد. البته الغرافه شانس دیگری داشت و همچنان می توانست به پیروزی مقابل فولاد امیدوار باشد اما این اتفاق رخ نداد.

READ  کل ورزشگاه برای منصوریان بلند می‌شدند و باید احترام او حفظ شود

این روزنامه در پایان با انتقاد از بازیکنان خارجی الغرافه نوشت: برخی بازیکنان در اندازه تیم ظاهر نشدند و کند و بد عمل کردند. بنابراین بازیکنان بومی خیلی بهتر بازی کردند. امیدواریم کادرفنی الغرافه در انتخاب برخی بازیکنان و همچنین اعضای کادرفنی تجدید نظر کند.

در این بین سعید عزت الله به همراه سفیان هانی مهاجم خارجی الغرافه بیشترین امتیاز را برای سایت های آمار به دست آوردند.

بیشتر بخوانید:

عربستان سعودی؛ استیلی حریف احتمالی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است

خداحافظی آتی پاریس با پوچتینو

لیورپول در دربی مرسی ساید پیروز شد و سقوط در انتظار پسران لمپارد است

253251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا