صنعت فرهنگی چین چگونه از دیجیتالی شدن سود می برد؟

این اظهارات پس از آن بیان می شود که ستاد مرکزی کمیته مرکزی حزب کمونیست و شورای دولتی چین به طور مشترک دستورالعمل هایی را در روز یکشنبه برای حمایت از دیجیتالی شدن صنعت فرهنگی کشور صادر کردند.

بر اساس این دستورالعمل، چین به سرعت صنعت فرهنگی خود را دیجیتالی می‌کند و از حضور گروه جدیدی از کسب‌وکارهای فرهنگی در زمینه جمع‌آوری، پردازش، تجارت، انتشار و انتشار داده‌های فرهنگی و همچنین عرضه‌های عمومی اولیه توسط شرکت‌ها بهره می‌برد. . از فرهنگ دیجیتالی که در خط مقدم نوآوری علم و فناوری است، حمایت خواهد کرد.

این دستورالعمل اضافه می کند که برای تحقیق و طراحی سیاست هایی برای حمایت از دیجیتالی شدن صنعت فرهنگی، افزایش حمایت مالی و راه اندازی مراکز ملی نوآوری علم و فناوری، به تلاش های بیشتری نیاز است.

سهام شرکت های فرهنگی و رسانه ای روز دوشنبه در بازار سهام چین به شدت افزایش یافت. سهام گروه رسانه دوک، ناشر کتاب، و هولدینگ تبلیغاتی جی جیانگ هاوامی به ترتیب با 14.82 یوان و 4.66 یوان بسته شدند.

سینولینک سکیوریتی اعلام کرد که انتظار می رود اقدام اخیر برای ارتقای دیجیتالی شدن و توسعه کیفی صنعت فرهنگی به ایجاد سناریوهای جدید برای مصرف آنلاین و شخصی، تزریق انگیزه جدید به صنعت فرهنگی سنتی و تحریک مصرف در این زمینه کمک کند.

لانگ هایبو، محققی در این زمینه گفت: «استفاده از فناوری‌های دیجیتال مانند اینترنت نسل پنجم، هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ و اینترنت اشیا، انتقال دیجیتالی صنعت فرهنگی سنتی را به عنوان بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر کشور افزایش می‌دهد.» مرکز تحقیقات توسعه شورای دولتی چین. همچنین هدف آن تسهیل رشد اقتصاد دیجیتال است.

READ  واکنش مسکو پس از توقیف هواپیمای روسی توسط کانادا

وی با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال به حوزه های اجتماعی و فرهنگی گسترش یافته است، افزود: صنعت فرهنگی و سرگرمی آنلاین از این فرصت برای رشد بهره مند خواهد شد. دیجیتالی شدن صنعت فرهنگی همچنین ادغام فناوری های دیجیتال با فرهنگ و ایجاد الگوها و مدل های تجاری جدید را تسریع خواهد کرد.

به گفته موسسه تحقیقاتی Lidleo، یک شرکت مشاوره بازار، ادغام ساختاری صنعت فرهنگی و فناوری‌های دیجیتال، تعدادی از کسب‌وکارهای نوظهور از جمله خدمات پخش آنلاین ویدیو، پخش زنده، بازی‌های آنلاین، موسیقی آنلاین و غیره را ایجاد کرده است. نمایشگاه های ابری آنلاین و گردشگری ابری.

علاوه بر این، این گزارش می افزاید که ایجاد «زیرساخت های جدید» در بخش فرهنگی، انتقال و ارتقای صنعت فرهنگی سنتی چین را بهبود می بخشد.

لی جی، محقق مؤسسه صنعت خلاق و فرهنگ دیجیتال گفت: «برخی از شرکت‌های فرهنگی و فناوری سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه انجام داده‌اند و با خطرات و چالش‌های بالقوه مواجه هستند و این دستورالعمل جدید دولت به آنها کمک می‌کند تا در این زمینه تلاش کنند». بودجه در مبادلات داخلی است.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا