شهر بیکار رامکان/ رامکان با افزایش تعامل سازمان منطقه آزاد و شهرداری به توسعه شتاب می بخشد.


به گزارش خبرآنلاین از کشم، افشار فتح الهی در دیدار با شهردار و امام جمعه و رئیس شورای شهر رامکان اظهار داشت: همدلی مدیران و مردم رامکان برای توسعه اقتصادی و اجتماعی این شهرستان ستودنی است. گردشگری و تجارت مناسب می تواند به سرعت در مسیر توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات رامکان و تسریع در اجرای پروژه های شهری باید اولویت منابع و هزینه ها باشد و سپس با مشارکت سازمان، شهرداری و بخش خصوصی مشکلات یکی پس از دیگری حل شود. حذف شود.

فطولا با اشاره به اینکه رامکان در یکی از جاده های اصلی جزیره واقع شده است، افزود: بیشتر گردشگران از این شهر تردد می کنند و همین موضوع اهمیت حل موضوع زیباسازی منظر شهری را دو چندان کرده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: ظرفیت های رامکان برای رونق گردشگری بسیار ارزشمند است و با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این سازمان آمادگی دارد تا زیرساخت های لازم را برای امکانات تفریحی و کمپ پارک ها ایجاد کند. در این شهر ايجاد كردن.

بر اساس این گزارش، افشار فتاحی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم صبح امروز به همراه جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران این سازمان از روند اجرای طرح های ورزشی و فرهنگی بازدید و مکان هایی را برای احداث مکان های تفریحی و تفریحی پیشنهاد کرد. اوقات فراغت . . مجتمع های گردشگری با حضور شهردار و امام جمعه رامکان و رئیس شورای شهرداری در خصوص توسعه شهر رامکان و مشکلات پیش روی این شهر بحث و تبادل نظر شد.

READ  تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در دستور کار ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا