سیدمحمدجواد طاهری مدیر مجموعه تئاتر شهر شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سیدمحمدجواد طاهری را به عنوان مدیر جدید شهرک منصوب کرد. تئاتر.

متن حکم کاظم نظری خطاب به سیدمحمدجواد طاهری به شرح زیر است:

مجموعه دائمی تئاتر شهر به‌عنوان یکی از مجموعه‌های مهم تئاتر کشور، جایگاه ویژه‌ای در تولید و ارائه نمایش‌نامه دارد و یادگاری از بزرگان تئاتر این سرزمین را به یادگار مانده است. ”
این مجموعه آثار هنری به واسطه حضور و کار هنرمندان و گروه های نمایشی و مخاطبان و لذت بردن از آثار هنری اعتباری مضاعف پیدا کرده است و بی شک مدیریت این مکان هنری نیازمند تلاش، احتیاط، حوصله و علاقه هنری است. بنابراین لازم است با برنامه ریزی، تعریف و تبیین ضوابط کارشناسی با ضوابط شورای هنری و تعامل محترمانه بهترین و صحیح ترین تصمیمات اتخاذ و اجرا شود.
بهبود ساختار اداری، شفافیت در قوانین و مقررات، ارتباط و پاسخگویی به موقع مشتریان در کنار مدیریت هوشمند، ایجاد مرکز تئاتر حرفه ای در کشور و تهیه چشم انداز دقیق از اجراهای تئاتر و تقسیم بندی به سالن های مجموعه می تواند بهره وری را افزایش دهد. ظرفیت و امکانات موجود رضایت هنرمندان و مخاطبان را افزایش می دهد. علاوه بر این، تعامل سازنده با عموم آثار هنری و گسترش دایره مخاطبان تئاتر با هدف نهایی ارتقای فرهنگ جامعه و ترویج هنرهای نمایشی نیز می تواند از اولویت های مدیریت این مجموعه باشد.
با توجه به این تعریف و نظر به سوابق، تخصص و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی به سمت «مدیر مجموعه تئاتر شهر» منصوب می شوید.
«امیدوارم در سایه رحمت خداوند مهربان و بهره مندی از رهنمودهای هنرمندان، متخصصان کشور و مشارکت و مساعدت پرسنل پرتلاش مجموعه تئاتر شهر، پیروز و سربلند باشید. مسئوليت.”

READ  قصه تکراری «سوتی» در تلویزیون/ آیا همیشه پای یک مجری در میان است؟

سید محمد جواد طاهری متولد 1349 قم دارای مدرک لیسانس کارگردانی و بازیگری است. وی در سال های اخیر به عنوان مدرس، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، مدیریت خانه تئاتر کوم و مدیریت موسسه فرهنگی هنری آرین شبنم فعالیت داشته است. «مرگ در ساعت اردک»، «شیرین مثل امروز»، «پروانه در آتش»، «خواهر عشق»، «جنگ کور»، «کنعان»، «پرومته شیطان مقدس»، «داستان قتل مشکوک هرکی‌باشخان» “، “خاله، او کارگردان “ادیسه”، “دم و دو گوش”، “سنگ قیمتی”، “بهشت روی اقیانوس”، “پادشاه و سیاه”، “وقتی آسمان تقسیم می شود”، “جنگجو” است. قهرمان “و بسیاری دیگر. بازی می کند.

او در نمایش های «شیرین به امروز»، «کاروان خورشید»، «خواهر عشق»، «عشق روز الاغ»، «در قاب ماه»، «تپه سیاره»، «مثل پدر»، «دراز» بازی می کند. قصیده باران» «از زمین تا آسمان»، «مسافران کوفه»، «زمانی که آسمان تقسیم شد» و چند نمایش دیگر از جمله تلاش های طاهری در عرصه بازیگری تئاتر است.

وی همچنین در فیلم های «ملک سلیمان»، «ماهی»، «دریای پرواز»، «جاده بهشت»، «سایه خورشید»، «زیباتر از زندگی»، «نزدیکتر از آشنا» و چند فیلم دیگر به عنوان بازیگر حضور داشت. فیلم ها علاوه بر این، بازی در سریال های «یوسف پیامبر»، «هوش سیاه»، «نوشدارو»، «برادر»، «گاندو»، «راز تهران»، «نیکان» و چند سریال تلویزیونی نشان دهنده تجربه بازیگری طاهری در عرصه سریال های تلویزیونی است. ..

مراسم تکریم و معارفه مدیریت مجموعه تئاتر شهر از ساعت 18 یکشنبه اول خردادماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

پیش از انتصاب سیدمحمدجواد طاهری به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر، ابراهیم گله دارزاده این مجموعه را در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ کارگردانی کرد.

READ  تاسف یاسر خاسب از اتفاق دیروز در موزه هنرهای معاصر

259259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا