ساماندهی وضعیت نخاله های ساختمانی و جمع آوری آلاینده ها در پیشوا


به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، امام علی یگان زاده در تشریح این خبر با استناد به 198 گشت و پایش زیست محیطی در شهرستان توسط کارشناسان این اداره کل در سال 1400، افزود: این پایش منجر به شناسایی 6 مورد شد. واحد 24 اخطاریه برای متخلفان واحدها، تشکیل 12 پرونده برای متخلفان واحدها در مراجع قضایی و جمع آوری 2 واحد آلاینده و غیرمجاز.

سازمان پسماندهای ساختمانی
رئیس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا با بیان اینکه سال گذشته از دفن 80 تن زباله خانگی شهرستان در سال گذشته جلوگیری شد، گفت: آذر 1400 در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها قرار گرفت.

ایستگاه پایش آلودگی هوا را دوباره راه اندازی کنید
یگان زاده ادامه داد: ایستگاه پایش کیفیت هوای این شهرستان که از ابتدای سال گذشته به دلیل پایان قرارداد با شرکت راهبر از مدار خارج شده بود، با پیگیری این اداره به مدار بازگشت و اطلاعات مربوط به کیفیت آن قابل مشاهده بود. سیستم هوا در کشور

ساخت و نصب سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی
وی تصریح کرد: در سال گذشته 7 واحد برای احداث تصفیه خانه فاضلاب نیاز بود که 4 واحد نصب و 3 واحد به قوه قضائیه معرفی شد.

یگان زاده در تشریح دیگر اقدامات این اداره کل در سال 1400 گفت: با اقدامات بعدی این اداره برای رفع معضل آلودگی ناشی از جریان فاضلاب سال 1232 تنها شهرستان مهر به نام شهر آژین طی اخطارهای مکرر ارتباط برقرار کرد. پساب در محل مشخص شده و انتقال آن به تصفیه خانه شهر پیشوا حیاتی است و در بهمن ماه 1400 عملیات اجرایی آغاز شد.

READ  کلاهبرداری گسترده در شبکه شاد

آموزش محیط زیست گامی در جهت توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست است
رئیس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا در پایان گفت: در بحث آموزش با وجود شرایط کرونری ارتباط مستمر با مدارس ابتدایی و همچنین معلمان دروس انسانی و محیط زیستی از اولویت های اداره محیط زیست شهرستان پیشوا بود.حفاظت در سال 1400 بدین ترتیب محتوای چند رسانه ای مناسبی ایجاد و در اختیار مدیران و معلمان مدارس قرار گرفت و با بهبود وضعیت، حضور محیط بانان در تعدادی از مدارس و بالعکس، حضور دانش آموزان در اجرای برنامه های آموزشی در سال 1400 است.

233233


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا