زمان روی پرده رفتن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده در کن اعلام شد


اولین نمایش جهانی فیلم برادران لیلا به کارگردانی سایلا روستایی که نماینده سینمای ایران در رقابت اصلی هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن است، 25 می (4 ژوئن) ساعت 15:00 در گرند لومیر سالن اصلی جشنواره کن برگزار می شود. جشنواره (25 خرداد) ساعت 20 برای دومین بار در این سالن اکران می شود.

محصول دهکده در دو ساعت و چهل و پنج دقیقه که یکی از طولانی ترین فیلم های امسال جشنواره کن است، 26 می (5 ژوئن) از ساعت 14:15 در تالار انیس واردا، 27 می 6 ژوئن. ) از ساعت 17:30 در سالن هاله و 28 اردیبهشت (7 خرداد) از ساعت 15:00 پنجمین و آخرین نمایش خود را در سالن آی مکس جشنواره تجربه می کند.

جزئیات داستان برادران لیلا هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، پیمان معادی و محمد علیمحمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند و کمپانی فرانسوی Wild Bunch نیز این فیلم را به صورت بین المللی منتشر کرده است. طرح. پاسخ می دهد.

دیگر فیلم ایرانی حاضر در جشنواره کن امسال تخیل است، اولین فیلم ساخته علی بهراد، یکی از هفت فیلم بلند مسابقه هفته منتقدان کن. 30 در سالن فضایی میرامار وجود خواهد داشت. لیلا خاتمی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند، بخش حاشیه ای هفته منتقد در کن برای فیلم های اول و دوم کارگردانان است.

علی عباسی کارگردان ایرانی-دانمارکی که در سال 2018 برای فیلم مرزی برنده جایزه نگاه شده است، امسال با فیلم فارسی عنکبوت مقدس که از 22 تا 25 می (از 1 تا 4 ژوئن) برگزار می شود، وارد جشنواره کن می شود. ). ) پنج بار در جشنواره فیلم کن نمایش داده می شود.

READ  شوخی ساعد سهیلی با گروه ایران در جام‌جهانی قطر/ عکس

«عنکبوت مقدس» که در اردن فیلمبرداری شد، در سریالی از بازیگران ایرانی از جمله زهرا امیرابراهیمی به ایفای نقش پرداخت و داستان یک قاتل زنجیره ای زن در مشهد را روایت می کند.

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از 17 تا 28 می (17 تا 27 ژوئن) برگزار می شود.

259259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا